eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › pozew do sądu konsumenckiego na usługi bankowe - czy ktos to przerabiał?
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 7

  • 1. Data: 2008-03-18 11:10:42
    Temat: pozew do sądu konsumenckiego na usługi bankowe - czy ktos to przerabiał?
    Od: "fafik" <tomekogo[kasujto]@[kasujto]poczta.onet.pl>

    Witam!
    Mam problem z bankiem Millenium.
    Zgłosiłem reklamację - bez odpowiedzi z ich strony.
    Dawno minął ustawowy termin 14 dni (nawet jest juz kilka miesięcy po
    złożeniu pierwszej reklamacji ;-( -
    złożyłem kolejne pismo wzywające do uregulowania sprawy - też bez
    odpowiedzi.
    Własciwie to już nie mam siły się chandryczyć z bankiem, więc chciałbym
    złożyc jakiś pozew do Sądu Konsumemckiego czy coś takiego.
    Czy ktoś przechodził juz przez to i mógłby zasugerować kolejność procedur??

    pozdrawiam
    fafik




  • 2. Data: 2008-03-18 11:27:40
    Temat: Re: pozew do sądu konsumenckiego na usługi bankowe - czy ktos to przerabiał?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    fafik pisze:
    > Witam!
    > Mam problem z bankiem Millenium.
    > Zgłosiłem reklamację - bez odpowiedzi z ich strony.
    > Dawno minął ustawowy termin 14 dni (nawet jest juz kilka miesięcy po
    > złożeniu pierwszej reklamacji ;-( -

    A o jaką ustawę Ci chodzi? Chyba nie reklamowałeś usługi bankowej tak
    jak produktu - z niezgodności z umową? ;) Tutaj ta ustawa nie
    obowiązuje. Chyba że kupiłeś z banku kubek na przykład. Albo laptopa.

    > złożyłem kolejne pismo wzywające do uregulowania sprawy - też bez
    > odpowiedzi.
    > Własciwie to już nie mam siły się chandryczyć z bankiem, więc chciałbym
    > złożyc jakiś pozew do Sądu Konsumemckiego czy coś takiego.
    > Czy ktoś przechodził juz przez to i mógłby zasugerować kolejność procedur??

    Na sądach konsumenckich się nie znam, polecam sąd cywilny.


    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz
    www.liwiusz.republika.pl
    Masz wierzytelność i chcesz ją sprzedać lub potrzebujesz pomocy w jej
    egzekucji => http://www.kwm.net.pl


  • 3. Data: 2008-03-18 12:49:45
    Temat: Re: pozew do sądu konsumenckiego na usługi bankowe - czy ktos to przerabiał?
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Liwiusz"
    >> Mam problem z bankiem Millenium.
    >> Zgłosiłem reklamację - bez odpowiedzi z ich strony.
    >> Dawno minął ustawowy termin 14 dni (nawet jest juz kilka miesięcy po
    >> złożeniu pierwszej reklamacji (........)
    >> Czy ktoś przechodził juz przez to i mógłby zasugerować kolejność
    >> procedur??
    >
    > Na sądach konsumenckich się nie znam, polecam sąd cywilny.

    jest arbiter bankowy (na www.zbp.pl), ale tu można o nim poczytać:
    http://www.bankier.pl/fo/multiarticle.html/730927,2,
    poradnik.html

    Ponadto warto zawiadomić GINB mailem - mnie kiedyś nawet pomogło
    http://www.nbp.pl/onbp/organizacja/ginb.html
    Generalny Inspektorat Nadzoru Bankowego
    a.. telefon: 0 22 63 42 100

    b.. fax: 0 22 63 42 254

    c.. e-mail: s...@m...nbp.pl
    *** blad ***


  • 4. Data: 2008-03-18 17:23:36
    Temat: Re: pozew do sądu konsumenckiego na usługi bankowe - czy ktos to przerabiał?
    Od: s...@g...com

    On 18 Mar, 13:49, "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> wrote:
    > Użytkownik "Liwiusz"
    >
    > >> Mam problem z bankiem Millenium.
    > >> Zgłosiłem reklamację - bez odpowiedzi z ich strony.
    > >> Dawno minął ustawowy termin 14 dni (nawet jest juz kilka miesięcy po
    > >> złożeniu pierwszej reklamacji (........)
    > >> Czy ktoś przechodził juz przez to i mógłby zasugerować kolejność
    > >> procedur??
    >
    > >   Na sądach konsumenckich się nie znam, polecam sąd cywilny.
    >
    > jest arbiter bankowy (nawww.zbp.pl), ale tu można o nim
    poczytać:http://www.bankier.pl/fo/multiarticle.html/
    730927,2,poradnik.html
    >
    > Ponadto warto zawiadomić GINB mailem - mnie kiedyś nawet
    pomogłohttp://www.nbp.pl/onbp/organizacja/ginb.html
    > Generalny Inspektorat Nadzoru Bankowego
    >   a.. telefon: 0 22 63 42 100
    >
    >   b.. fax: 0 22 63 42 254
    >
    >   c.. e-mail: s...@m...nbp.pl
    > *** blad ***

    Nie ma juz GINB, jest KNF - www.knf.gov.pl


  • 5. Data: 2008-03-18 17:48:45
    Temat: Re: pozew do sądu konsumenckiego na usługi bankowe - czy ktos to przerabiał?
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik <s...@g...com>
    > Nie ma juz GINB, jest KNF - www.knf.gov.pl

    faktycznie w stukturze BNP nie moglem znalezc GINBu -
    - dopiero google znalazly starą zapewne stroniczkę z jego opisem
    ale się nie zorientowalem ze to stara strona
    *** blad ***


  • 6. Data: 2008-03-18 22:53:59
    Temat: Re: pozew do sądu konsumenckiego na usługi bankowe - czy ktos to przerabiał?
    Od: s...@g...com

    On 18 Mar, 18:48, "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> wrote:
    > Użytkownik <s...@g...com>
    >
    > > Nie ma juz GINB, jest KNF -www.knf.gov.pl
    >
    > faktycznie w stukturze BNP nie moglem znalezc GINBu -
    > - dopiero google znalazly starą zapewne stroniczkę z jego opisem
    > ale się nie zorientowalem ze to stara strona
    > *** blad ***

    A konkretniej w KNF, uderzac do:

    4. Pion Nadzoru Bankowego(PNB) - Dyrektor Andrzej Stopczyński
    Z-ca Dyrektora - Krzysztof Broda
    Sekretariat tel.(022) 63 42 260

    4.1 Departament Licencji Bankowych
    Sekretariat tel.(022) 63 42 450
    4.2 Departament Nadzoru Systemu Bankowego
    Sekretariat tel.(022) 63 42 118
    4.3 Departament Inspekcji
    Sekretariat tel.(022) 63 42 118
    4.4 Departament Bankowości Spółdzielczej
    Sekretariat tel.(022) 63 42 121

    Stanislaw Kluza podkreslal wiele razy ostatnio, ze o wiele bardziej
    niz GINB (pelniacy funkcje nadzoru) zwracal bedzie uwage na problemy
    niewlasciwego traktowania klientow. Tak wiec skargi powinny byc
    traktowane z powaga.

    Pzdr
    MS


  • 7. Data: 2008-03-19 07:09:33
    Temat: Re: pozew do sądu konsumenckiego na usługi bankowe - czy ktos to przerabiał?
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    <s...@g...com> wrote in message
    news:dc3bae5b-31f8-4bb9-bfea-929392a11d9c@s8g2000prg
    .googlegroups.com...

    A konkretniej w KNF, uderzac do:

    4. Pion Nadzoru Bankowego(PNB) - Dyrektor Andrzej Stopczyński
    Z-ca Dyrektora - Krzysztof Broda
    Sekretariat tel.(022) 63 42 260

    A nie lepiej wyzej? Wtedy zostanie temu nadana odpowiednia waga. ;)

    Proponuje
    Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
    Centrum Informacyjne Rządu
    00-583 Warszawa, Al. Ujazdowskie 1/3
    telefon: 022 8413832; 6946983
    faks: 022 6252872; 6947265
    e-mail: c...@k...gov.pl

    MK

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1