  • 1. Data: 2008-03-18 11:30:23
    Temat: Citi-KK-podgląd blokad
    Od: "Kropa" <k...@d...com>

    Zastanawiam się nad KK Citi. Nie ma wersji demonstracyjnej systemu
    internetowego Citibanku, a wyczytałem w archiwum grupy, że jest on
    beznadziejny. Jak wygląda to obecnie? Zmienili coś? Czy jest dostęp do
    podglądu blokad wykonanych płatności kartą? Mam obecnie KK mBanku i tam jest
    idealnie-widać kwotę blokady i nazwę sklepu. Jak jest w Citibanku online?

  • 2. Data: 2008-03-18 11:36:17
    Temat: Re: Citi-KK-podgląd blokad
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 18 Mar, 12:30, "Kropa" <k...@d...com> wrote:
> [...]
    > idealnie-widać kwotę blokady i nazwę sklepu. Jak jest w Citibanku online?

    - nie ma podgladu blokad
    - mimo to, coraz bardziej lubie ich KK :)

  • 3. Data: 2008-03-18 11:39:08
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Kropa pisze:
    [...]

    > beznadziejny. Jak wygląda to obecnie? Zmienili coś? Czy jest dostęp do
    > podglądu blokad wykonanych płatności kartą? Mam obecnie KK mBanku i tam

    Sumę blokad w Citi możesz sobie *wyliczyć* z zadłużenia i wolnych
    środków. Tylko.

    KJ

  • 4. Data: 2008-03-18 11:46:42
    Od: "Kropa" <k...@d...com>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    - nie ma podgladu blokad
    - mimo to, coraz bardziej lubie ich KK :)

    Niesamowite. Ja bym się bał taką kartę używać :(
    A karta WBK-Allegro ma podgląd blokad?

  • 5. Data: 2008-03-18 11:56:12
    Od: "Seba" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Kropa <k...@d...com> napisał(a):

> [...]
    jest
    > idealnie-widać kwotę blokady i nazwę sklepu. Jak jest w Citibanku online?

    mozesz tylko obliczyc sume blokad odejmujac od limitu kredytu sume zadluzenia
    i kwoty dostepnego kredytu

  • 6. Data: 2008-03-18 12:44:02
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 18 Mar, 12:46, "Kropa" <k...@d...com> wrote:
> [...]
    > - nie ma podgladu blokad
    > - mimo to, coraz bardziej lubie ich KK :)
    >
    > Niesamowite. Ja bym się bał taką kartę używać :(

    Bardzo sie chwali ich podejscie do reklamacji.
    Co mi po karcie z dokladnym podgladem blokad, jesli sa bardzo dlugo i
    niekorzystnie dla klienta realizowane reklamacje?
    Dwa dni od transakcji mam juz ja w zestawieniu.

    > A karta WBK-Allegro ma podgląd blokad?

    Mam ich KK - nie widac blokad. Tak gdzies na drugi dzien pojawia sie
    zapis "sprzedaz" z poszczegolnych transakcji,z rozbicem na daty i
    kwoty, bez podania miejsca, a dzien dwa pozniej obrasta juz
    konkretnymi szczegolami.

  • 7. Data: 2008-03-18 13:00:27
    Od: Maciej Loret <m...@p...pl>

    Witam.

    > Co mi po karcie z dokladnym podgladem blokad, jesli sa bardzo dlugo i
    > niekorzystnie dla klienta realizowane reklamacje?
    > Dwa dni od transakcji mam juz ja w zestawieniu.

    Słowo "już" wskazuje, że naprawdę musisz uwielbiać ten bank... ;))
    Podobnie moółbyś napisać, że do Ciebie email idzie tylko dwa dni.
    Tymczasem w innym banku może iść kilka sekund...

    --
    Pozdrawiam, Maciej Loret
    www.maciejloret.neostrada.pl - linki dla właścicieli Alfa Romeo i Mazdy

  • 8. Data: 2008-03-18 13:14:55
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 18 Mar, 14:00, Maciej Loret <m...@p...pl> wrote:
    > Witam.

    > Słowo "już" wskazuje, że naprawdę musisz uwielbiać ten bank... ;))
    > Podobnie moółbyś napisać, że do Ciebie email idzie tylko dwa dni.
    > Tymczasem w innym banku może iść kilka sekund...

    Z BZWBK juz porownalem, o Polbanku nie ma chyba co pisac :)

    Da sie przezyc, zwlaszcza, ze korzystam tylko przez pierwsze 14 dni
    okresu rozliczeniowego, tak wiec przed zamknieciem okresu mam
    wszystkie transakcje zamkniete w podgladzie.

  • 9. Data: 2008-03-18 19:39:15
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl> wrote in message

    > Sumę blokad w Citi możesz sobie *wyliczyć* z zadłużenia i wolnych środków.
    > Tylko.

    No mozna zadzwonic do Citiphone i zapytac o szczegoly.

    MK

  • 10. Data: 2008-03-18 22:38:28
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    Użytkownik "Kropa" <k...@d...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > - nie ma podgladu blokad
    > - mimo to, coraz bardziej lubie ich KK :)
    >
    > Niesamowite. Ja bym się bał taką kartę używać :(
    to nie uzywaj :)
    ja bardziej elastycznego od citi wydawcy kart nie spotkalem i jestem
    zadowolony