  • 1. Data: 2008-03-17 23:16:55
    Temat: elixiry
    Od: Sarpedon <f...@b...cy>

    jakie sa godziny elixirow wychodzacych i przychodzacych w: pko inteligo,
    mbanku, bgz, polbanku, wbk i lukasie?

  • 2. Data: 2008-03-17 23:29:52
    Temat: Re: elixiry
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 18 Mar, 00:16, Sarpedon <f...@b...cy> wrote:
    > jakie sa godziny elixirow wychodzacych i przychodzacych w: pko inteligo,
    > mbanku, bgz, polbanku, wbk i lukasie?

    google.pl "elixir"

  • 3. Data: 2008-03-18 00:06:15
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Sarpedon pisze:
    > jakie sa godziny elixirow wychodzacych i przychodzacych w: pko inteligo,
    > mbanku, bgz, polbanku, wbk i lukasie?

    KIR

    To o której są elixiry w bankach jest w 40 % gó*o warte ...

    6008

  • 4. Data: 2008-03-18 00:31:39
    Od: "dl" <q...@n...cy>

    Użytkownik "Sarpedon" <f...@b...cy> napisał w wiadomości
    > jakie sa godziny elixirow wychodzacych i przychodzacych w: pko inteligo,
    > mbanku, bgz, polbanku, wbk i lukasie?

    Masz na tacy: http://www.money.pl/banki/elixir/

    ;)

    --
    | |
    Pozdrawiam -->> Daniel Lisowski | daniel"AT"admins"kropka"pl //|>/|>|

  • 5. Data: 2008-03-18 18:10:10
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    dl napisał(a) w wiadomości: ...
    >Użytkownik "Sarpedon" <f...@b...cy> napisał w wiadomości
    >
    >Masz na tacy: http://www.money.pl/banki/elixir/

    Nie wiem jak s dokładnością, ale np. w Lukasie przychodzące: 12:00 16:00 18:00
    A w historii: 10:58 11:30... no i bardziej pasujące np. 18:16

    Arek