  • Data: 2015-05-25 18:38:16
    Temat: Re: potwierdzenie zamkniecia rachunku
    Od: "marek" <mularek@o2_wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:mjusr8$oc4$...@n...news.atman.pl...

    > - ten bank to DB

    Przed wielu laty tam zaszedłem, ale obsługantka dała mi do zrozumienia,
    że konto w DB otwierają tylko świry (pomijając niewytłumaczalne wyjątki
    podpadające pod wymuszenia) gdyż obsługa tego konta jest raczej ;) dość
    droga -- bodajże było wówczas 7 pln miesięcznie.
    Po latach DB dawał modem. Mnie nie dał niczego, bo nie dopełniłem czegoś.

    > tak sobie myślę ze przesle poczta pisemko do DB z prośbą:
    > "w związku z zamknięciem rachunków bardzo prosze o pisemne
    > potwierdzenie braku występowania jakichkolwiek zaległości
    > finansowych wobec DB" -> no i zobaczymy...

    IMO to dobre rozwiązanie, choć i kosztowne (przesyłka kosztuje),
    i ryzykowne -- co wówczas, gdy bank konta nie zamknął i doliczy
    do salda opłatę za sporządzenie potwierdzenia, powołując się na
    pisemną dyspozycję klienta?

    ---
    Konto było (i chyba nadal jest) za darmo,
    karta debit tez była za free, ale od czasu jak banki uznały że trzeba
    znacznie wiecej zarabiac to zlikwidowałem
    obsługa konta przez internet (system transakcyjny) raczej pamięta lata 90'
    karta KK niby fajna, ale sposób potwierdzania autentyczności "podejrzanych"
    transakcji -> beznadziejny, może być bardzo drogi dla klienta choć nie bank
    zarabia.
    no i z powyższych powodów zamknąłem

    Konto chyba jednak już nie istnieje -> nie moge sie zalogować.
    pismo pójdzie
    marek