  • 1. Data: 2002-06-07 09:16:29
    Temat: potwierdzenie przelewu z mbanku
    Od: "Justyna" <n...@n...ia>

    Po ilu dniach moge sie spodziewac potwierdzenia przelewu z mbanku? Wczoraj w
    ciagu dnia zamowilam potwierdzenie, ale do teraz te 5zl nie zostalo zdjete z
    konta. Ile czasu zajmuje im wyslanie tego potwierdzenia? Zdejmuja pieniadze
    z konta dopiero wtedy, kiedy faktycznie wysla potwierdznie?

    Pozdrawiam,
    Justyna

    Mieszkam w Warszawie, jesli to ma jakies znaczenie...

  • 2. Data: 2002-06-07 09:52:28
    Temat: Re: potwierdzenie przelewu z mbanku
    Od: bromden <b...@p...gazeta.pl.no.spam>

    potwierdzenie przelewu zamowilem w piatek wieczorem
    (pani poinformowala mnie, ze zostanie ono sporzadzone w ciagu
    najblizszych trzech dni roboczych),
    oplate pobrano z konta we wtorek,
    a w czwartek otrzymalem list z potwierdzeniem

  • 3. Data: 2002-06-07 09:53:22
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Justyna" <n...@n...ia> napisał w
    wiadomości news:adptl9$std$1@news.tpi.pl...
    > Po ilu dniach moge sie spodziewac potwierdzenia
    przelewu z mbanku? Wczoraj w
    > ciagu dnia zamowilam potwierdzenie, ale do teraz
    te 5zl nie zostalo zdjete

    Aktualizacja: 07.06.2002

    Wiadomości

    UWAGA
    Plus GSM honoruje eKARTĘ do zapłaty swoich
    rachunków telefonicznych przez operatora centrum
    obsługi telefonicznej sieci Plus GSM.
    7.06.2002

    12 czerwca w środę o 19:30 spotkanie Klientów
    mBanku w Łodzi.
    Na naszym gruncie coś wyjątkowego; tym razem nie
    będzie filmu, nie będzie numerowanych miejsc ani
    garniturów.
    Co będzie? Będzie można dowiedziec się JAK WYGLADA
    JAK oraz jak pachnie powietrze na wysokości 8 000
    metrów.
    Specjalnie dla Was o swoich wysokogórskich
    wyprawach będzie opowiadał Piotr Pustelnik. Każdy
    będzie mógł zadać pytanie, pogawędzić w kuluarach,
    również z pracownikami mBanku.
    Chcemy by było wesoło, nieoficjalnie i tłoczno.
    mBank będzie siedział na schodach, spóźnialscy też
    ;- ).
    Dziękujemy za udział w naszej rebusowej zabawie.
    Oto lista pierwszych 50 Klientów, którzy
    najszybciej uporali się z naszą łatwą zagadką.
    Zapraszamy, z osobą towarzyszącą, od 19:15 do sali
    C łódzkiego Kina Polonia, ul. Piotrkowska 67.
    7.06.2002

    //// mBank wprowadził obniżoną opłatę za
    sporządzenie i wysłanie drukowanego potwierdzenia
    przelewu do ZUS wykonanego z mBIZNES Konta.
    Obecnie usługa ta kosztuje Klienta 1,50 zł. Dzięki
    tej zmianie realizacja podstawowych funkcji konta
    firmowego (obowiązkowe płatności i potwierdzenia
    ich wykonania) w mBanku jest bardzo atrakcyjna
    finansowo dla przedsiębiorców ////

    Sark

  • 4. Data: 2002-06-07 11:44:13
    Od: "Janek Werbinski" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl>

    > Po ilu dniach moge sie spodziewac potwierdzenia przelewu z mbanku? Wczoraj

    Jeżeli przelejesz na moje konto, potwierdzę w tym samym dniu. :-)

    FAQ pl.misc.dieta http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/
    Nasza sieć http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/

  • 5. Data: 2002-06-07 16:06:35
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sark" <w...@p...onet.pl>
    napisał w wiadomości

> [...]
    konta
    > firmowego (obowiązkowe płatności i potwierdzenia
    > ich wykonania) w mBanku jest bardzo atrakcyjna

    Za dużo mi się skopiowało w poprzednim poście ale
    mam pytanie czy te "stare" 5 zł i "nowe" 1,50 jest
    za potwierdzenie trzech przelewów czy każdego z
    osobna ?

    Sark