  • 1. Data: 2004-02-27 07:33:16
    Temat: potwierdzenie przeleweu mBank - elektronicznie
    Od: "mk" <n...@p...onet.pl>

    Jak wygenerować potwierdzenie przelewu (mam na myśli to potwierdzenie do
    wydruku)
    do postaci elektronicznej? Mysłałem, że to jest jpg i zapiszę go sobie na
    dysku, ale to
    jest html i otwiera się w oknie bez menu i ścieżki/adresu i nie bardzo wiem
    jak to ugryźć.
    Póki co kopiuję do Worda i zapisuję jako pdf, ale to nie jest to.
    --
    Marcin
    -------------------------------------

  • 2. Data: 2004-02-27 07:47:34
    Od: "Marcin Ozdzinski" <m...@W...simplusnet.pl>

    --

    Zainstaluj pdf995 i drukuj do pdf.

  • 3. Data: 2004-02-27 07:48:28
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    mk napisał(a):

> [...]
    > jak to ugryźć.
    > Póki co kopiuję do Worda i zapisuję jako pdf, ale to nie jest to.

    Zainstaluj sobie darmowy PDF995 http://www.pdf995.com i będziesz mógł
    wybierać drukowanie do formatu PDF

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098* *Skype-msprungk*

  • 4. Data: 2004-02-27 18:51:15
    Od: "b." <f...@f...onet.pl>

    Użytkownik mk napisał:
> [...]
    > jak to ugryźć.
    > Póki co kopiuję do Worda i zapisuję jako pdf, ale to nie jest to.

    na stronie do wydruku z potwierdzeniem wciskasz ctrl+n
    otwiera ci się nowe okienko z tym samym ale już z MENU ;-)

    uszanowanie

    b.