  • 1. Data: 2004-02-27 08:30:01
    Temat: Serwis SMS - Inteligo
    Od: bartoldzik <b...@N...o2.pl>

    Witam!
    Małe pytanie odnośnie serwisu sms Inteligo. Zażyczyłem sobie dostawać
    wiadomości tylko w dzień. Wykonałem płatność w nocy (płace z Inteligo). Czy
    powinienem dostać z opóźnieniem dziś zawiadomienie o tej transakcji czy
    wszystko co się dzieje u mnie na rachunku między 22 a 8 pozostanie dla mnie
    juz tajamnicą?
    --
    Pozdrawiam serdecznie -- bartoldzik --

  • 2. Data: 2004-02-27 08:41:43
    Temat: Re: Serwis SMS - Inteligo
    Od: "Wojciech Nawara" <usenet@[WYTNIJTO]nawara.info>

    Użytkownik "bartoldzik" <b...@N...o2.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > powinienem dostać z opóźnieniem dziś zawiadomienie o tej transakcji czy
    > wszystko co się dzieje u mnie na rachunku między 22 a 8 pozostanie dla

    Dostaniesz, nie bój nic.

    Tylko nie jestem pewien, czy w przypadku płacę z inteligo SMSy nie docierają
    w momencie zaksięgowania.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    usenet (at) nawara.info

  • 3. Data: 2004-02-27 08:52:33
    Od: bartoldzik <b...@N...o2.pl>

    Fri, 27 Feb 2004 09:41:43 +0100, na pl.biznes.banki, Wojciech Nawara
    napisał(a):

    > Dostaniesz, nie bój nic.
    >
    > Tylko nie jestem pewien, czy w przypadku płacę z inteligo SMSy nie docierają
    > w momencie zaksięgowania.

    Dzięki serdeczne.
    --
    Pozdrawiam serdecznie -- bartoldzik --

  • 4. Data: 2004-02-27 09:02:02
    Od: "Artur Czeczko" <a...@e...one.pl>

> [...]
    > powinienem dostać z opóźnieniem dziś zawiadomienie o tej transakcji czy
    > wszystko co się dzieje u mnie na rachunku między 22 a 8 pozostanie dla

    W momencie aktywowania usługi Serwis SMS wybierałeś, czy chcesz dostawać
    powiadomienia przez całą dobę, czy tylko między 8 a 22. Zadzwoń do
    konsultanta,
    żeby to zmienić.

    Pozdrawiam,
    Artur

  • 5. Data: 2004-02-27 09:19:58
    Od: bartoldzik <b...@N...o2.pl>

    Fri, 27 Feb 2004 10:02:02 +0100, na pl.biznes.banki, Artur Czeczko
    napisał(a):

    > W momencie aktywowania usługi Serwis SMS wybierałeś, czy chcesz dostawać
    > powiadomienia przez całą dobę, czy tylko między 8 a 22. Zadzwoń do
    > konsultanta,
    > żeby to zmienić.

    Ale ja nie chcę tego zmieniać. Tak wybrałem i na dzień dzisiejszy mi to
    odpowiada. Chciałem tylko się dowiedzieć czy otrzymam taką wiadomość z
    opóźnieniem czy wogóle. I się dowiedziałem.

    --
    Pozdrawiam serdecznie -- bartoldzik --

  • 6. Data: 2004-02-27 10:50:37
    Od: "Artur Czeczko" <a...@e...one.pl>

    > Ale ja nie chcę tego zmieniać. Tak wybrałem i na dzień dzisiejszy mi to
    > odpowiada. Chciałem tylko się dowiedzieć czy otrzymam taką wiadomość z
    > opóźnieniem czy wogóle. I się dowiedziałem.

    Przepraszam, czasem powinienem czytać 2 razy, zanim na coś odpiszę.

    Pozdrawiam,
    Artur

  • 7. Data: 2004-02-27 10:50:59
    Od: "Artur Czeczko" <a...@e...one.pl>

    Użytkownik "RobertSA" <u...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:c1n23m$3t6$1@topaz.icpnet.pl...
    > Pracujesz w banku?
    > Bo odpowiedz jest tego typu ;)

    Ale moja druga odpowiedź już nie jest tego typu, no nie? ;-)

    Pozdrawiam,
    Artur

  • 8. Data: 2004-02-27 18:21:13
    Od: "sdolina" <s...@p...onet.pl>

    >c1n0sg$119a$...@n...atman.pl,

    Dostaniesz smsy po 8 rano, jezeli były jakies transakcje między 22 a 8.
    Dotyczy to transakcji kartowych i przelewów w ramach Inteligo z
    natychmiastową realizacją.

    Jezeli zlecisz przelew po 22 a przed 8 to i tak on się realizuje dopiero po
    8:00 kiedy jest realizowana sesja KIR w Inteligo i wtedy otzrymasz
    powiadomienie smsem.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl