  • 1. Data: 2004-02-26 22:22:29
    Temat: szukam konta
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    wpływy około 5.000,00 miesięcznie

    wymagania:

    klasyczny marmurek
    - limit około 5.000,00
    - karta debetowa
    - karta charge
    - duża ilość bankomatów (najlepiej żeby wszystkie były bez prowizji)
    - oczywiście dostep online
    - cena do 20 PLN
    - bank inny niż ING

    co proponujecie ?

  • 2. Data: 2004-02-26 22:29:31
    Temat: Re: szukam konta
    Od: SebCz <a...@a...pl>

    > wpływy około 5.000,00 miesięcznie
    >
    > wymagania:

    > klasyczny marmurek
    > - limit około 5.000,00

    tzn jaki limit? Twoich dziennych wydatków? Czy może kredyt w koncie?

    > - karta debetowa
    > - karta charge
    > - duża ilość bankomatów (najlepiej żeby wszystkie były bez prowizji)

    eee... Inteligo (bo duuużo i powszechnie spotykane. Albo VW, ale to nie
    'klasyczny' marmurek.

    Inteligo
    --
    ______
    Pozdrowienia

  • 3. Data: 2004-02-26 22:31:52
    Od: Glenn <g...@b...pl>

    Jacek wrote:

    > co proponujecie ?

    Jeżeli musi być karta charge, to Nordea (no chyba, że nie masz w pobliżu
    bankomatów BZWBK). Jeżeli może być kredytówka zamiast charge to Lukas
    ekonto Pro (ale bankomaty też BZWBK+Euronet) albo KB. Ewentualnie Pekao,
    ale tam jest dość drogo (drożej niż w ING), a jakość usług marna.

  • 4. Data: 2004-02-26 22:35:39
    Od: Glenn <g...@b...pl>

    SebCz wrote:

    > Inteligo

    Od kiedy Inteligo daje karty charge, daje limit 5k i jest "klasycznym
    marmurkiem" ;-) ?

  • 5. Data: 2004-02-26 22:58:38
    Od: SebCz <a...@a...pl>

    > Od kiedy Inteligo daje karty charge, daje limit 5k i jest "klasycznym
    > marmurkiem" ;-) ?

    Ah, uprościłem trochę, bo widzę (przeczuwam0, że:
    1. Ma kolega dość ING
    2. Może tam tych kilka złotych zapłacić za prowadzenie konta
    3. Jak ma wpływy 5k, to spokojnie ma 2k debetu, może to nie tyle, co by
    chciał, ale.. w końcu Inteligo obiecało lada miesiąc KK i kredyt w koncie
    (jak przez mgłe teraz wspominam, że Amra coś o tych planach pisał. Dane
    oczywiscie niekonkretne, ale w tym roku chyba dadzą radę?)
    4. Jest 'półklasycznym' Dla mnie in plus, bo -

    a. wpłacisz gratis
    b. wypłacisz gratis (ok, tu przydałoby sie kilka praktycznych wskazówek,
    było na grupie jak to zrobić)
    c. żeby zgłosić reklamację, lepiej posiedzieć przy telefonie kilka(naście)
    minut [wow, ostatnio to im nawet dość szybko idzie, ale może miałem
    szczęście] niż STAĆ w kolejeczce fizyczno-marmurkowej
    d. przypuszczam, że jak zasmakuje w jednak dobrym interfejsie Inteligo, to
    może sie szybko udobrucha, że tam coś nie jest tak, jak sie przyzwyczaił.
    A świat (bankowy tez) nie stoi w miejscu, bedzie chyba szersza oferta
    Inteligo, nie mniejsza?

    Przepraszam za uproszczenia :) Po trzecim piwku mi sie pisze :)) Ale chyba
    z sensem ... ciut ?
    ______
    Pozdrowienia
    SebCz
    ______

  • 6. Data: 2004-02-26 23:16:57
    Od: Glenn <g...@b...pl>

    > 3. Jak ma wpływy 5k, to spokojnie ma 2k debetu, może to nie tyle, co by
    > chciał, ale..

    On chce 5k. 2k to tylko 2/5 tego co chce ;-)

    w końcu Inteligo obiecało lada miesiąc KK i kredyt w
    > koncie (jak przez mgłe teraz wspominam, że Amra coś o tych planach
    > pisał. Dane oczywiscie niekonkretne, ale w tym roku chyba dadzą radę?)

    Oni to obiecują już od roku i końca nie widać ;-)

    > 4. Jest 'półklasycznym' Dla mnie in plus, bo -
    >
    > a. wpłacisz gratis
    > b. wypłacisz gratis (ok, tu przydałoby sie kilka praktycznych wskazówek,
    > było na grupie jak to zrobić)

    Trzeba kombinować, nie masz swojego oddziału.

    > c. żeby zgłosić reklamację, lepiej posiedzieć przy telefonie
    > kilka(naście) minut [wow, ostatnio to im nawet dość szybko idzie, ale
    > może miałem szczęście] niż STAĆ w kolejeczce fizyczno-marmurkowej

    W Nordei nie stoisz, w KB też chyba nie za bardzo (teeeeensor ;-)?)

> [...]
    > to może sie szybko udobrucha, że tam coś nie jest tak, jak sie
    > przyzwyczaił. A świat (bankowy tez) nie stoi w miejscu, bedzie chyba

    Tyle, że wymagania kolega ma dość konkretne, a Inteligo nijak ich nie
    spełnia ;-)

    > Przepraszam za uproszczenia :) Po trzecim piwku mi sie pisze :)) Ale
    > chyba z sensem ... ciut ?

    Ciut mało ;-)

  • 7. Data: 2004-02-26 23:19:19
    Od: "MŁG" <m...@g...pl>

    Ja bym proponowal Deutsche Bank.

  • 8. Data: 2004-02-26 23:23:06
    Od: SebCz <a...@a...pl>

    > Tyle, że wymagania kolega ma dość konkretne, a Inteligo nijak ich nie
    > spełnia ;-)

    Ja kiedys chciałem kupić Renault Megane, a kupiłem Opla Vectrę :)
    Tzn., bylem nastawiony wstepnie na Renault, ale mi sie potem zmieniło. Nie
    żałuję. To nie znaczy, że jak bym mial Megane, to bym żałował. To tak dla
    zobrazowania "co się zaplanowało i było "nie do ruszenia" z tym co "tez
    fajne, a może nawet lepsze, ale nie pomyślałem o tym wcześniej?"

    Jeśli warunki piszącego post inicjujący są 'niezłomne', proszę NIE CZYTAC
    moich sugestii o przemyśleń! :)

    > Ciut mało ;-)

    Juz nadrabiam! - Czwarte otwarte! ;)

    --
    ______
    Pozdrowienia

  • 9. Data: 2004-02-27 06:06:29
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 26 Feb 2004 23:22:29 +0100,
    osoba podpisana: Jacek <j...@p...onet.pl>

    www.xelion.pl (czyli PekaoSA)

    --
    Jak ktoś ma pecha, to złamie ząb podczas seksu oralnego (S.Sokół)

  • 10. Data: 2004-02-27 06:21:32
    Od: "sg" <netty@poczta._wywal_to_onet.pl>

    Użytkownik "Jacek" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > wpływy około 5.000,00 miesięcznie
    >
    > wymagania:
    >
    > klasyczny marmurek
    > - limit około 5.000,00
    > - karta debetowa
    > - karta charge
    > - duża ilość bankomatów (najlepiej żeby wszystkie były bez prowizji)
    > - oczywiście dostep online
    > - cena do 20 PLN
    > - bank inny niż ING
    >
    > co proponujecie ?

    eurokonto plus w pekao sa - 12 pln miesiecznie
    pozdrowienia
    sg