  • Data: 2017-02-07 09:33:48
    Temat: Re: porzadki
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 6 lutego 2017 08:19:37 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    > Z linka ... chyba ze dopisano pozniej
    >
    > "W liście do pana Mariusza bank napisał, że po pół roku, jeśli klient
    > nie podejmie żadnego działania, umowa zostanie rozwiązana, a pieniądze
    > przesłane na konto gminy. Czy tak jest zawsze?

    Skanu linka pisma "do Pana Mariusza" nie mamy, ale na 99% nie napisali że pieniądze
    prześlą na konto gminy. Widziałem takie pismo które PKO do Mamy przysalało, ktoś tu
    wyzej tez pisze że dostał.
    Dziennikarzyna ma albo kłopot ze zrozumieniem tekstu pisanego albo niezdrową sensację
    chciał wywołać.

    > O jakie doplaty chodzi - czyzby ksiazeczki mieszkaniowe ?

    Podejrzewam że może to dotyczyć tych starych czerwonych książeczek mieszkaniowych
    PKO. Tam jak likwidowałeś wkład a środki przeznaczałeś na zakup nieruchomości to
    całkiem przyzwoite dopłaty były/są
    Jak taką książeczkę likwidowałem kilka lat temu z przeznaczeniem środków na zakup
    nieruchomości to dostałem kilkanaście tysięcy dopłaty

    > P.S. Wysylaja pod znany im adres .. wiec czasem stary.

    Dlatego właśnie też informują Gminę.
    Gmina ma więcej informacji o danej osobie.