eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankipomylka i bezczelnosc banku › Re: pomylka i bezczelnosc banku
  • Data: 2006-01-17 05:27:48
    Temat: Re: pomylka i bezczelnosc banku
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    yayco wrote:
    > 2006-01-16 20:54- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    > Nikiel ;-), gdy pisał(a):
    >
    >>
    >> No niekoniecznie. Jeżeli to są pieniądze od pracodawcy- bo na przykład
    >> źle obliczył pobory, to nie trzeba zwracać. Była nawet o to sprawa w
    >> sądzie.
    >
    >
    > Wydaje Ci się, czy też możesz wskazać orzeczenie na które się powołujesz?
    >
    >> Pracownik m prawo wierzyć, że pracodawca dopilnuje aby osoba
    >> dokonująca obliczeń poborów zrobiła to dobrze. To wina pracodawcy, że
    >> nie przypilnował pracownika (albo np. zatrudnił osobę o kiepskich
    >> kompetencjach), tak więc jest to ryzyko pracodawcy. Jeżeli odda to
    >> będzie jej dobrowolna wola. Chyba, że te rozliczenia dotyczą umowy
    >> cywilno-prawnej np. zlecenia.
    >
    >
    > j.w. Podstawa prawna mile widziana
    >
    >>
    Art. 409. Obowiązek wydania korzyści lub zwrotu jej wartości wygasa,
    jeżeli ten, kto korzyść uzyskał, zużył ją lub utracił w taki sposób, że
    nie jest już wzbogacony, chyba że wyzbywając się korzyści lub zużywając
    ją powinien był liczyć się z obowiązkiem zwrotu.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1