  • Data: 2006-01-20 01:28:43
    Temat: Re: pomylka i bezczelnosc banku
    Od: "Belin" <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "yayco" <yayco2_at_gmail_dot_com@no_spam.pl> napisał w wiadomości

    > Gdybyś przeczytał ten wątek ze zrozumieniem, to byś wiedział, że nikt tu
    > nie twierdzi, że bezpodstawnie wzbogacony jest bez szans.

    Moze nie zauwazyles, ale wypowiedz moja miala miejsce w pewnym miejscu
    calego watku.

    >Ale to nie oznacza, że może być pewny swego i nie liczyć się z prawem, tak
    >jak sugerujesz.

    Hmmm.. sugeruje cos takiego? Naprawde?

    > Rozumiem, że Twoim zdaniem, ze względu na niegrzeczność banku, pracodawcy
    > et caetera, należy stanowczo odmawiać zwrotu otrzymanych pieniędzy i
    > spokojnie czekać na ewentualną sprawę sądową.

    Naprawde cos takiego sugerowalem? Wiesz... wydawalo mi sie, ze mimo wszystko
    potrafisz czytac ze zrozumieniem :-(

    >A w razie przegranej z pieśnią na ustach uiścić koszta procesowe (o
    >ewentualnych kosztach pomocy prawnej nie ma co wspominać).

    Tutaj to juz sie zagalopowales i to bardzo.

    > OK, taki masz światopogląd i nie należy Cię nawracać. Nie zamierzam w
    > żadnym razie. Czy nie sądzisz jednak, że zainteresowani powinni wiedzieć,
    > że istnieją zakończenia nie będące happy endem?

    A zauwazyles, ze wspomnialem o opcjach prawnych, ktore to reguluja? Hmm...
    proponuje jednak czytac samemu ze zrozumieniem ;-).

    Napisalem jedno - ze dobrze by bylo zeby odrobine strofowac zapedy bankow
    (jak i pracodawcow akurat w tym watku - ale to nie ta grupa) a to z tego
    jedynie powodu, ze aktualnie to ludzie z zewnatrz (dzialajacy w bankowosci
    za granica) spotykajac sie oko w oko z nasza bankowoscia robia wielkie oczy.
    Ja sam tez - bo niestety "bank moze wszystko" - co tym bardziej niestety
    jest swiecie przyjmowane tutaj. na grupie.
    I napisalem drugie, ze naprawde mozna wymagac tak od banku jak od pracodawcy
    odrobine kultury kontaktow - inaczej bedziemy mieli jeszcze "fajniejszy"
    burdel niz mamy.

    Belin