  • Data: 2006-01-18 19:51:51
    Temat: Re: pomylka i bezczelnosc banku
    Od: "Belin" <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "yayco" <yayco2_at_gmail_dot_com@no_spam.pl> napisał w wiadomości
    news:dqgu3o$5f4$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > 2006-01-16 20:54- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    > Nikiel ;-), gdy pisał(a):

    > Wydaje Ci się, czy też możesz wskazać orzeczenie na które się powołujesz?

    Nie wiem czy byla sprawa taka w sadzie ale wiem, ze normalna sytuacja jest
    taka gdy to pracodawca prosi o zwrot (lub rozliczenie) takich pieniedzy.
    Moze pozniej zalatwiac to przez bank czy sad - ale jak samemu nic nie
    zalatwi. Ludzie zachowajmy odrobine normalnosci... z tego co widze to tutaj
    na grupie panuje wsrod stalych bywalcow jakies przedziwne nastawienie, ze
    bankowi / pracodawcy / glupiemu wlascicielowi kasy co "sie pomylil"
    wlasciwie wszystko wolno. Wiadomo - przepisy i regulacje prawne sa jakie sa
    ale nie dajmy sie zwariowac - w takim wypadku to pracodawca powinien
    _poprosic_ o zwrot pieniedzy (a wlasciwie ksiegowa co sie rabnela) a nie
    zaganiac do straszenia kogo innego (oczywiscie przy nieskutkowaniu prosby
    pracodawca ma instrumenty prawne zeby kase odzyskac - ale uwazam, ze po
    pierwsze odrobina kultury obowiazuje, po drugie pierwsza odpowiedzialna jest
    ksiegowa/kadrowa a po trzecie jak taka sprawa wychodzi to pracodawca i tak
    na tym "zarobi" - np. obcinajac premie ksiegowej).
    Dokladnie taka sytuacje obserwowalem kiedys i wlasnie tak zostala
    zalatwiona - bez posrednictwa banku ("firma" byla budzetowa i zasadniczo
    wlasnie poszlo o dodatkowa pensje).

    Belin