  • 1. Data: 2010-08-24 20:31:32
    Temat: polbank mocno oszczedzajace - przelewy zew. 10zl?
    Od: RD <r...@g...com1>

    Witajcie,

    Poszukuję Banku do otwarcia rachunku (wspólnego z żoną). Generalnie
    będzie to rachunek oszczędzający, jednak ew. przelewy za 0zł,
    prowadzenie 0zł i karta + bankomaty są w dzisiejszych czasach
    koniecznością;-) (oczywiście 0zł lub niewiele)

    Poczytałem na grupie i gdzieniegdzie o rachunkach m.in. Polbank konto
    Mocno Oszczędzające. Przeglądając TOIP znalazłem informację o przelewie
    zewnętrznym za 10zł.. może źle patrzę? A może to tak wyprofilowana usługa?

    Jeśli nie Polbank, to może ING? Możecie polecić rachunek, na którym
    ulokowane środki będą na siebie pracowały i ewentualnie będę miał
    ułatwiony dostęp (przelewy, karta, bankomaty)?

    W niedalekiej przyszłości być może kredyt, więc jeśli te ulokowane
    środki będą pracowały na ewentualną decyzję kredytową.. to tak! ;-)

    Pozdr,
    Rafał

  • 2. Data: 2010-08-24 21:01:21
    Od: "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RD" <r...@g...com1> napisał w wiadomości
> [...]
    > konto Mocno Oszczędzające. Przeglądając TOIP znalazłem
    > informację o przelewie zewnętrznym za 10zł.. może źle patrzę? A

    A po co przelewać na zewnatrz z Mocnego jak można z gotówkowego za
    darmo a przelewy wewnetrzne tez za darmo

    Damian

  • 3. Data: 2010-08-24 21:08:05
    Od: gkafel <g...@g...com>

> [...]
    > prowadzenie 0zł i karta + bankomaty są w dzisiejszych czasach
    > koniecznością;-) (oczywiście 0zł lub niewiele)

    Zazwyczaj banki nie wydaja kart do kont oszczednosciowych (pisze
    zazwyczaj bo osbiscie nie znam takiego przypadku ale moze istnieje).
    Wiec mozesz sie zdecydowac na zalozenie osobnych rachunkow (do
    codziennego korzystania i do oszczedzania) albo korzystac z czegos
    posredniego jak np. Alior (gdzie oprocentowanie jest gdzies pomiedzy
    oprocentowaniem rorow a kont oszczednosciowych konkurecji)

    Br,
    gk

  • 4. Data: 2010-08-24 21:31:01
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "gkafel" <g...@g...com> napisał w wiadomości
    m.googlegroups.com...

    >Zazwyczaj banki nie wydaja kart do kont oszczednosciowych (pisze
    > zazwyczaj bo osbiscie nie znam takiego przypadku ale moze istnieje).
    eurobank i polbank (nie mocne)

  • 5. Data: 2010-08-24 21:38:04
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    On Tue, 24 Aug 2010 14:08:05 -0700 (PDT), gkafel wrote:
    > Zazwyczaj banki nie wydaja kart do kont oszczednosciowych (pisze
    > zazwyczaj bo osbiscie nie znam takiego przypadku ale moze istnieje).

    Polbank wydaje karte debetowa) do rachunku oszczedzajacego (nizsze
    oprocentowanie niz na Koncie Mocno Oszczedzajacym).
    http://polbank.pl/konta-lokaty/rachunek-oszczedzajac
    y/index.html
    mBank do eMaxa rowniez (bardzo niskie oprocentowanie):
    www.mbank.pl/indywidualny/rachunki/oszczednosciowe/e
    max
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 6. Data: 2010-08-24 22:14:07
    Od: RD <r...@g...com1>

    W dniu 2010-08-24 23:38, astro pisze:

    > Polbank wydaje karte debetowa) do rachunku oszczedzajacego (nizsze
    > oprocentowanie niz na Koncie Mocno Oszczedzajacym).
    > http://polbank.pl/konta-lokaty/rachunek-oszczedzajac
    y/index.html

    Faktycznie! Doczytałem, czyli zakładamy rachunek gotówkowy i mocno
    oszczędzający jednocześnie. Wówczas mamy możliwość obsługi z gotówkowego
    i oszczędności na mocnym. Dzięki za podpowiedź.

    Czy oprócz tego, możesz/cie coś zaproponować w porównaniu do Mocno
    Oszczędzającego w Polbanku?
    Może jakaś lokata (do 6m-cy maks)?

    Pozdr,
    Rafał

  • 7. Data: 2010-08-24 22:26:45
    Od: g...@o...pl

    >  Czy oprocz tego, mozesz/cie cos zaproponowac w porownaniu do Mocno
    > Oszczedzajacego w Polbanku?
    >  Moze jakas lokata (do 6m-cy maks)?

    5% netto na pół roku jest tylko w Aliorze, to jakas nowinka.

  • 8. Data: 2010-08-24 22:33:36
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    www.bankier.pl/kalkulatory/konta-oszczednosciowe

    > jakas lokata (do 6m-cy maks)?

    www.bankier.pl/finanse/oszczedzanie/lokaty
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 9. Data: 2010-08-25 07:29:47
    Od: RD <r...@g...com1>

    W dniu 2010-08-25 00:33, astro pisze:

    > www.bankier.pl/kalkulatory/konta-oszczednosciowe

    > www.bankier.pl/finanse/oszczedzanie/lokaty

    Będąc uprzejmym napiszę, że dziękuję za linki.
    Nie o to mi jednak chodziło.
    Zresztą, jak wierzyć tym porównaniom, jeśli nie ma ofert polecanych
    przez niektórych? Choćby wspomniany Polbank z kontem Mocno
    Oszczędzającym, którego nie ma w zestawieniu.

  • 10. Data: 2010-08-25 07:49:42
    Od: AW <a...@w...pl>

    W dniu 2010-08-25 09:29, RD pisze:

    > Choćby wspomniany Polbank z kontem Mocno
    > Oszczędzającym, którego nie ma w zestawieniu.

    W tym linku jest pierwsze od góry.