  • 111. Data: 2005-03-13 19:27:14
    Temat: Re: podwyzszenie limitu na KK
    Od: "CB" <v...@w...pf.pl>

    > Szanowny Kolega też socjolog? A w którymż to oddziale kolega składki PTS
    > opłaca i która sekcja, jeśli można spytać?

    Nazywaj mnie człowiekiem renesansu - znam się na wszystkim :-)))))
    Apropos składek... Kolega raczej z urzędu skarbowego jak mniemam :-)

    > Kolega chyba zanadto obawia się. Proszę się nie bać Kolego. Śmiało...
    > Teza, że socjologia bazuje na statystykach co prawda pozabija starszych
    > socjologów, ale trudno. Zresztą może nie pozabija - w końcu śmiech to
    > zdrowie!

    Patrz jak to mało dzisiaj ludzie wiedzą... Ale to wszystko jest w ogóle
    nic... kiedyś rozmawiałem za znajomym lekarzem i mówił, że praca mu się w
    szpitalu bardzo podoba, atmosfera super, doświadczenia nabiera, tylko
    kurcze... tych pacjentów mogłoby nie być :-))))
    Fajnie, można leczyć bez pacjentów, pewnie wykładać na uczelni bez
    studentów, rządzić bez państwa, to i socjologia bez ankiet, statystyk,
    zestawień i społeczeństwa w ogóle sobie poradzi. Wszak Polak potrafi...

  • 112. Data: 2005-03-13 19:30:34
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 13 Mar 2005 20:15:19 +0100,
    osoba podpisana: CB <v...@w...pf.pl>
    napisała:

    > A czy mógłbyś tak konkretnie?

    W <d120ea$rdl$1@news.dialog.net.pl>
    napisałeś m.in.
    [...]

    Nooo... są jeszcze karty płaskie. W tej chwili w zasadzie prawie
    wszędzie
    tam, gdzie przyjmują KK można płacić też płaską. >

    Informuję Cię więc że "wypukłość" karty nijak ma się do tego czy jest
    kredytowa czy nie:
    1. W mBanku są _kredytowe_ karty płaskie i wypukłe (Visa Credit)
    2. w Multibanku są _debetowe_ karty płaskie i wypukłe (VE i Visa
    Classic)

    Nawet jeśli przyjąć, ze pisząc "debetową nie da sie w necie płacic"
    miałeś na myśli "płaską" to i tak to jest nieprawda. Vide Inteligo, jako
    sztandarowy przykład.

    KJ

    GNU is Not Unix

  • 113. Data: 2005-03-13 19:31:29
    Od: "CB" <v...@w...pf.pl>

    > Jak zwykle. Kulą w płot ;))
    > BZWBK Idea Profit.

    Rozumiem, że karta BZ WBK Idea Profit NIE jest kartą partnerską :-)) Pytałem
    o te punkty, bowiem np. Shell i BP dają 5zł=1pkt, a wartość punktu szacuję
    na 3-5 groszy. Z BZ wypisałem się parę ładnych lat temu i przyznaję, że
    oferta jest mi nieznana. Ale jeśli zarabiasz na niej to brawo.

  • 114. Data: 2005-03-13 19:32:09
    Od: "CB" <v...@w...pf.pl>

    > Wybacz szczere pytanie: a kto Ci ją da?

    Znasz pojęcie: ironia?

  • 115. Data: 2005-03-13 19:38:00
    Od: "CB" <v...@w...pf.pl>

    Wiesz, chyba sam bank nie traktuje powaznie plaskiej karty kredytowej, wiec
    posłużyłem się skrótem myslowym. Oczywiście jeśli zaczynamy rozmawiać na
    poziomie elementarnym to przyznaję Ci rację. Tak, płaska karta może być
    kredytowa, wypukła może być debetowa. Często wypukła debetowa jest droższa
    nawet od KK, obciązeniowe już zanikaja, ale jesli juz tak chcesz sie trzymac
    nomenklatury to proszę bardzo.

    Co do placenia w necie to Inteligo po wykupieniu przez PKO BP chyba nie jest
    zbyt powaznie traktowane przez klientów i poziom usług zmienil się
    drastycznie. Dlatego kto wie czy w pewnym momencie w ogole nie zostanie
    wchloniete przez BP nie zachowując już swej autonomii. Faktycznie jedynie
    Electronem Inteligo da sie placic w necie, ale jest to wyjatek, ktory znowu
    ktos z Was chce sprowadzic do reguly.

  • 116. Data: 2005-03-13 19:42:45
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "CB" <v...@w...pf.pl> writes:

    > Naprawdę nie wiedziałeś tego?

    Nie, to ty nie wiesz, ze to, czy karta da sie placic w sieci, nie ma
    nic do tego, czy karta jest kredytowa, czy nie.

    MJ

  • 117. Data: 2005-03-13 19:44:28
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Rozumiem, że karta BZ WBK Idea Profit NIE jest kartą partnerską :-))

    Przypominasz mi Adama Płaszczycę z pms. Niestety.

    > Pytałem o te punkty, bowiem np. Shell i BP dają 5zł=1pkt, a wartość
    > punktu szacuję na 3-5 groszy.

    Ja myślę, że uzyskam około 2,5gr za 1pkt.

    --
    Maciek.
    GG9304589

  • 118. Data: 2005-03-13 19:47:33
    Od: "CB" <v...@w...pf.pl>

    > Przypominasz mi Adama Płaszczycę z pms. Niestety.

    Nie znam.

    > Ja myślę, że uzyskam około 2,5gr za 1pkt.

    Ważne, że jesteś zadowolony.

  • 119. Data: 2005-03-13 19:50:31
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 13 Mar 2005 20:38:00 +0100,
    osoba podpisana: CB <v...@w...pf.pl>
    napisała:
    > Wiesz, chyba sam bank nie traktuje powaznie plaskiej karty kredytowej, wiec
    Na jakiej podstawie tak twierdzisz?

> [...]

    > Co do placenia w necie to Inteligo po wykupieniu przez PKO BP chyba nie jest
    > zbyt powaznie traktowane przez klientów i poziom usług zmienil się
    ICKJ ? Poza sławetnym padem przy łączeniu ePKO i inteligo nie zauważylem
    różnicy. O pardon. Mam teraz darmowe bankomaty PKOBP. O tym spadku
    poziomu usług to _wiesz_ (źródło proszę) czy tak sobie spekulujesz (bo
    to w modzie narzekać na pekao[1] )?

    > Electronem Inteligo da sie placic w necie, ale jest to wyjatek, ktory znowu
    > ktos z Was chce sprowadzic do reguly.
    Skąd wiesz że jedynie ? To był jedynie przykład. IIRC ktoś wspominał coś
    o fortisie i DB. A jakby nie patrzeć, obala to Twoje kategoryczne sądy.

    [1] - niejednoznaczność zamierzona.
    EMACS = Each Manual's Audience is Completely Stupified

  • 120. Data: 2005-03-13 19:51:13
    Od: "Adam Bosiacki" <B...@w...pl>

    Będę pisał powoli, żebyś nadążył:

    >Nazywaj mnie człowiekiem renesansu - znam się na wszystkim :-)))))
    >Apropos składek... Kolega raczej z urzędu skarbowego jak mniemam :-)

    W US płaci się podatki. Nie każda składka musi być podatkiem. Czy to
    zrozumiałe, czy mam powtórzyć?

    >Fajnie, można leczyć bez pacjentów, pewnie wykładać na uczelni bez
    >studentów, rządzić bez państwa, to i socjologia bez ankiet, statystyk,
    >zestawień i społeczeństwa w ogóle sobie poradzi. Wszak Polak potrafi...

    Nic nie wiesz o Socjologii. Niewiele więcej o k.k. Jeśli nawet niektóry Polak
    potrafi, to ty nim nie jesteś.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl