  • 81. Data: 2008-11-05 14:59:42
    Temat: Re: podpis na karcie
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Piotr Auksztulewicz wrote:

    > PudĹ?o. Na Neste trzeba PIN wklepaÄ?.
    >
    > Tak na marginesie to chyba najbezsensowniej oprogramowany
    > POS jaki zdarzyĹ?o mi sie uĹźywaÄ?.

    Nie trzeba.
    Nawet nie mam pinu do karty. Nigdy nie został do niej wygenerowany.

  • 82. Data: 2008-11-11 09:58:38
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 4 Nov 2008, Olgierd wrote:

    > Był wątek, sam zakładałem: są takie terminale Inter City.

    Y... tam sprzedają takie cóś, co *później* (pomimo wcześniejszej
    weryfikacji płatności i pomimo trzymania w ręku przez kierpocia[1]
    wydruku listy opłaconych biletów) jest weryfikowane przez
    *legitymowanie* pasażera, czyli tzw. "bilet internetowy (który
    biletem nie jest i roli faktury nie pełni), tak?
    No myślę sobie, że w takim razie aż takie dziwne to nie jest :|

    [1] Za to osobne piętno - wydruk jest *jeden* na pociąg, jak drugi
    zespół konduktorski prowadzi kontrolę to spisuje numerki z biletów
    i leci później weryfikować :>

    pzdr, Gotfryd