  • 1. Data: 2003-06-23 03:33:49
    Temat: podpis
    Od: "Ilka" <p...@p...onet.pl>

    Witam Szanownych Grupowiczow,

    mam pytanie do Bardziej Doswiadczonych:

    Odwiedzilam przed chwila strone http://www.kalprodus.com.pl/
    i tam w dziale "o nas" pod tekstem widnieja podpisy (skany) wlascicieli
    firmy.
    Wydaje mi sie to bardzo sympatycznym posunieciem, sama sie zastanawiam nad
    takim rozwiazaniem na stronie mojej firemki, ALE:

    Czy to nie jest niebezpieczne upubliczniac wzor swojego podpisu?

    pozdrawiam serdecznie,
    Ilona

  • 2. Data: 2003-06-23 08:53:00
    Temat: Re: podpis
    Od: "Krab" <_...@h...pl__>

    Użytkownik "Ilka" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Czy to nie jest niebezpieczne upubliczniac wzor swojego podpisu?

    :-) sama sobie odpowiedzialas :-)
    mysle, ze mozna jednak w inecie zamiescic podpis falszywy - wykonany przez
    osobe trzecia - a wowczas co poniektorzy beda to chwaic - tak jak np ty :-)

  • 3. Data: 2003-06-23 22:20:48
    Temat: Odp: podpis
    Od: "Ilka" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik Krab <_...@h...pl__> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bd6f7j$37r$...@n...news.tpi.pl...
> [...]
    > osobe trzecia - a wowczas co poniektorzy beda to chwaic - tak jak np ty
    :-)

    dzieki, fajny pomysl

    pozdrowki
    Ilona