  • 1. Data: 2003-06-22 21:58:58
    Temat: Problem: jak podac konto mBanku w Lukasie?
    Od: Marek Malczewski <c...@...pl>

    Nie mam tokena. Przy zakladaniu konta, zdeefiniowalem sobie przelew na
    mBank, byly z tym cyrki, bo formulaz nie dal sie wypelnij, mial on 2
    pola na podanie numeru konta ale dopiero wpisanie nr-u konta:
    14114020-00003002XXXXXXXX
    dalo sie zatwierdzic. Teraz ten numer w oknie Przelewow wyglada wlasnie
    tak jak wyzej.

    Teraz chce wykonac przelew i nici:
    "Błędny numer rachunku. Brak takiego banku w ewidencji banków"

    Bede musial zmienic ten numer, ale moze niech ktos mi powie zanim
    zadzwonie na LukasLinie:
    1. Jak powinienem podac to poprawnie?
    2. Ile mnie bedzie kosztowac zmina numeru rachunku przez telefon? W
    tabeli oplat i prowizji nie widze takiej pozycji.

    --
    Marek

  • 2. Data: 2003-06-22 22:45:39
    Temat: Re: Problem: jak podac konto mBanku w Lukasie?
    Od: "Don " <d...@g...pl>

    Marek Malczewski <c...@...pl> napisał(a):

    > Nie mam tokena. Przy zakladaniu konta, zdeefiniowalem sobie przelew na
    > mBank, byly z tym cyrki, bo formulaz nie dal sie wypelnij, mial on 2
    > pola na podanie numeru konta ale dopiero wpisanie nr-u konta:

    Tak. Ja też tak miałem, ich formularz przy zakładaniu konta nie jest
    dostosowany do rachunków w formacie NRB(to jest żałosne).

    Zadzwoń, edycja nr rach. jest bezpłatna.podaj cały 26 cyfrowy numer.

    DS

  • 3. Data: 2003-06-22 22:49:21
    Od: "david" <d...@p...fm>

    Użytkownik "Marek Malczewski" <c...@...pl> napisał w wiadomości
    .
> [...]
    > 2. Ile mnie bedzie kosztowac zmina numeru rachunku przez telefon? W
    > tabeli oplat i prowizji nie widze takiej pozycji.

    w mBanku nr rachunków są 26-cyfrowe. Wpłacając coś do mBanku, robiąc przelew
    zawsze musisz podać pełny 26-cyfrowy nr rachunku !!!!
    po drugie nr rachunku w mBanku to CC 11402004 0000XXXXXXXXXXXX gdzie C
    oznaczają cyfry kontrolne a X indywidualny nr dla każdego klienta.
    porównując cyferki z tego co podałeś, można zauważyć że masz błędnie
    zdefiniowany nr rachunku.
    pozdr
    david

  • 4. Data: 2003-06-23 04:29:39
    Od: Marek Malczewski <c...@...pl>

    In article <bd5bqp$c6a$1@nemesis.news.tpi.pl>, d...@p...fm
    says...

> [...]
    > oznaczają cyfry kontrolne a X indywidualny nr dla każdego klienta.
    > porównując cyferki z tego co podałeś, można zauważyć że masz błędnie

    Hmmmmm... wlasnie ogladam screenshot z formularza zakladania konta w
    Lukasie jaki zrobilem przy zakladaniu, i tu jest pelny numer! Na domiar
    zlego, widze ze eMaxowy numer tez zostal pozbawiony '04' w srodku :/
    Wyglada ze formularz poobcinal te dwie cyfry...

    --
    Marek

  • 5. Data: 2003-06-23 08:27:57
    Od: "Paweł - sklep.pko.pl" <b...@u...pko.pl>

    Byłem ostatnio w oddziale Lukasa żeby zdefiniować sobie przelew do mBanku
    i pani wpisała go w system jako

    11402004-pełny_numer_26_cyfr_iban