  • 1. Data: 2003-06-22 22:56:47
    Temat: Eurobank juz we wrzesniu
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_030623/e
    konomia/ekonomia_a_9.html

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 2. Data: 2003-06-22 23:13:27
    Temat: Re: Eurobank juz we wrzesniu
    Od: "Jakub Berent" <j...@l...com.p1>

    Ja tam widzę coś o płynie do mycia naczyń.

    --
    Jakub Berent

  • 3. Data: 2003-06-22 23:18:23
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    ekhem - pomylka ;)
    http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_030623/e
    konomia/ekonomia_a_12.html

  • 4. Data: 2003-06-23 10:41:05
    Od: "alexy" <a...@w...pl>

    No tak, ale co z Lukasem? Powstanie Eurobanku oznacza, że Łukasiewicz chce
    zrobić fuzję nowego ze starym czy co?
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 5. Data: 2003-06-23 11:03:16
    Od: g...@l...mm.pl (Grzegorz Dabrowski)

    alexy napisal:

    > No tak, ale co z Lukasem? Powstanie Eurobanku oznacza, że Łukasiewicz chce
    > zrobić fuzję nowego ze starym czy co?

    ponizej troche historii
    pozdrawiam,
    Grzegorz

    Tytuł: Mariusz Łukasiewicz wychodzi z Lukasa
    Źródło: Puls Biznesu
    Data: 2002-11-05
    Autor: Agnieszka Morawiecka

    Treść:
    Mariusz Łukasiewicz, założyciel Lukasa, wkrótce ostatecznie rozstanie się
    ze spółką. Pod koniec roku spółka LOOK Finansowanie Inwestycji wchłonie
    dział inwestycji pośrednika kredytowego. Zostanie też właścicielem Banku
    Społem.

    Jeszcze w tym kwartale Mariusz Łukasiewicz, twórca i były główny
    akcjonariusz Lukasa, lidera na rynku pośredników kredytowych, przejmie
    jego dział inwestycji kapitałowych i włączy go do spółki LOOK Finansowanie
    Inwestycji, której jest 100-proc. właścicielem. Połączone podmioty ruszą
    pełną parą pod koniec roku i będą de facto akcjonariuszami Banku Społem
    oraz Banku Wschodniego.

    Transakcja przejęcia przez Mariusza Łukasiewicza części spółki Lukas
    wynika z umowy twórcy wrocławskiego pośrednika z jego obecnym
    właścicielem, francuskim Credit Agricole, dotyczącej podziału Lukasa. Tym
    samym Mariusz Łukasiewicz definitywnie rozstaje się z instytucją, której
    był założycielem i głównym akcjonariuszem.

    - Dział inwestycji kapitałowych jest częścią Lukasa, stanowiącą
    równowartość 2,015 tys. jego akcji. Dla uproszczenia procedury podziału
    postanowiłem przejąć go i połączyć z funkcjonującą już spółką LOOK
    Finansowanie Inwestycji - mówi Mariusz Łukasiewicz.

    Akcje Lukasa należące do Mariusza Łukasiewicza ulegną likwidacji, co
    spowoduje obniżenie kapitału zakładowego Lukasa z 662,6 tys. zł do 521,9
    tys. zł. Z kolei kapitał zakładowy LOOK Finansowanie Inwestycji wzrośnie z
    500 tys. zł do 600,7 tys. zł w związku z emisją ponad tysiąca nowych akcji
    wartości 100 zł każda. Akcje tej emisji obejmie Mariusz Łukasiewicz.

    LOOK Finansowanie Inwestycji jest na razie w początkowej fazie istnienia i
    rozmachu nabierze dopiero po przejęciu kontroli nad 75 proc. akcji Banku
    Społem.

    Nowy akcjonariusz Banku Społem czeka na zgodę Komisji Nadzoru Bankowego na
    przejęcie banku, w którym kontrolę sprawuje zarząd komisaryczny. Społem
    zostanie dokapitalizowany 40 mln zł, co zwiększy jego fundusze własne do
    65 mln zł.

  • 6. Data: 2003-06-23 11:03:22
    Od: r...@r...pl

    alexy <a...@w...pl> wrote:
    > No tak, ale co z Lukasem? Powstanie Eurobanku oznacza, że Łukasiewicz chce
    > zrobić fuzję nowego ze starym czy co?

    Hmm kolega widze przespal ostatni rok ;-)
    Lukas juz dawno nie Lukasiewicza.
    a EFL nie Czarneckiego....

    pozdrawiam

    romekk

    --
    Serwery wirtualne - http://www.komrel.net - fachowa samoobsluga!

  • 7. Data: 2003-06-23 11:08:48
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    alexy wrote:
    > No tak, ale co z Lukasem? Powstanie Eurobanku oznacza, że
    Łukasiewicz
    > chce zrobić fuzję nowego ze starym czy co?

    Lukasa sprzedal juz jakis czas temu

  • 8. Data: 2003-06-23 12:31:20
    Od: "alexy" <a...@w...pl>

    >Lukasa sprzedal juz jakis czas temu

    Fajnie. Robisz firmę, odnosisz sukces, sprzedajesz firmę, zakładasz następną
    firmę (która stanowi konkurensję dla twojej poprzedniej firmy), odnosisz
    sukces itd.itp.
    Szczerze powiem, że poza Lukasem innego podobnego przypadku w szeroko
    rozumianym biznesie (media, napoje chłodzące, odzież, rozrywka, towarzystwa
    ubezpieczeniowe, prezerwatywy, wyciskarki do czosnku) nie znam.

  • 9. Data: 2003-06-23 15:36:08
    Od: "Pablo" <p...@w...pl>

> [...]
    towarzystwa
    > ubezpieczeniowe, prezerwatywy, wyciskarki do czosnku) nie znam.

    Znowu tam dlugo szukac - Atlas klej, ze hej! ;)

    Pablo

  • 10. Data: 2003-06-23 16:34:19
    Od: "Karol" <a...@b...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "alexy" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Fajnie. Robisz firmę, odnosisz sukces, sprzedajesz firmę, zakładasz
    następną
    > firmę (która stanowi konkurensję dla twojej poprzedniej firmy), odnosisz
    > sukces itd.itp.

    Jeszcze nie odniósł.

    Karol