    From: "Artur Czeczko" <a...@e...one.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: poczta w BPHu - skandal
    Date: Mon, 23 Feb 2004 16:32:31 +0100

    Użytkownik "david" <W...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:c1d5gj$63$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > ale ja bym im wybaczył te pierwsze 4 maile z pierwszych dni kiedy zaczął
    > szaleć MyDoom... problem polega na tym że na przestrzeni kolejnych 14 dni
    > otrzymałem dalsze 34 zawirusowane maile, każdy z aktywnym załącznikiem !!!
    > po zalogowaniu na skrzynkę, można sobie poczytać jak to sezam.pl jest
    > bezpieczny i skutecznie chroniony...

    Bezpieczeństwo poczty przede wszystkim polega na tym, że ktoś się
    nie włamie do Twojej skrzynki i nie przeczyta Twojej poczty.
    Systemy antywirusowe i antyspamowe to w zasadzie opcja, w pewnym
    stopniu kontrowersyjna: jakim prawem ktoś otwiera Twoje listy i decyduje,
    co ma dostarczyć, a co odrzucić? W każdym razie jeśli system dotarcza
    wiadomości, które zostały do Ciebie wysłane, to jest jak najbardziej
    prawidłowe działanie.

    Zastanów się natomiast skąd wirus miał Twój adres. Umieściłeś go gdzieś
    na WWW? Używasz na grupach newsowych? Są sposoby na to, żeby
    ludziom podać adres, a żeby nie dobrały się do niego wirusy czy spamerzy.

    Pozdrawiam,
    Artur