  • Data: 2004-02-24 08:31:18
    Temat: Re: poczta w BPHu - skandal
    Od: "Gello" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    I stala sie jasnosc...
    bo oto david <W...@o...pl> oznajmil(a):
    > nie
    > problem przedstawiłem w systemie transakcyjnym jako "zgłoszenie
    > problemu", oraz dziś na infolinii BPH - obiecali sprawdzić

    no to powodzenia...
    Od 20.01 próbuje zlikwidować konto mailowe w domenie sezam.pl
    Okazuje sie że nie ma procedur likwidacji:)))))
    2 tygodnie temu dostałem informacje (po zgłoszeniu likwidacji w
    systemie - zgłoszenie problemu) że dyspozycja została skierowana
    do realizacji...
    I co??? i nic... dalej w moich danych figuruje ....@s...pl
    ale ponieważ jestem cierpliwy, czekam.... :DDD

    G.