  • 1. Data: 2003-09-22 17:22:44
    Temat: kredyt w rachunku w PKO BP
    Od: "EK" <e...@g...pl>

    Chcialabym sie poradzic w sprawie linii kredytowej.
    Na swoje nieszczescie posiadam rachunek w PKO BP. Jakis czas temu
    przeprowadzilam sie do innego miasta. Rachunek pozostal w placowce banku w
    poprzednim miejscu mojego zamieszkania. W sierpniu skonczyla mi sie waznosc
    karty visa. Poniewaz nie przychodzial nowa - sa przesylane poczata -
    zadzwonilam na kartolinie banku i dowiedzialam sie, ze zostala wyslana do
    mnie nowa karta, ale ... na moj stary adres, gdyz nikt z banku nie
    pofatygowal sie go zmienic w centrum kart. Poradzono mi, bym przeniosla
    rachunek do oddzialu PKO BP do miejscowosci, w ktorej mieszkam i wyrobienie
    nowej karty. tak tez zrobilam. I tu zaczely sie schody. Dostalam pin do
    nowej karty, udalam sie po karte do banku i ... okazalo sie, ze rachuenk
    zostal przeniesiony z poprzedniej placowki PKO BP, ale .. nie przeniesiono
    mi aktywnej linii kredytowej. Dzieki temu mam na rachunku saldo ujemne, nie
    moge dostac karty visa, gdyz nie mam mozliwosci korzystania z bankomatu.
    Sytuacja trwa juz ponad tydzien. Bank ciagle sie tlumaczy tym, ze czekaja na
    dokumenty z poprzedniego oddzialu i ... bardzo przepraszaja...
    Na dzien dzisiejszy praktycznie jestem bez srodkow do zycia, w banku robia
    mi laske, ze wyplacaja mi srodki z mojego rachunku, bo oczywiscie trzeba
    wzywac naczelnikow, bawic sie w hasla i wogole jest to dla nich
    niestandardowa sytuacja.
    A co ja mam powiedziec?
    Doradzcie mi co tak na prawde mozna w takim przypadku zrobic. Czy bankowi
    groza jakies sankcje za naruszenie umowy udzielenia kredytu z winy banku?
    Gdzie moge odnalezc takie przepisy?

    I oczywiscie przestrzegam przed PKO BP, ja sama w najblizszym czasie juz nie
    bede jego klientka.

  • 2. Data: 2003-09-22 17:30:53
    Temat: Re: kredyt w rachunku w PKO BP
    Od: "Wojciech Kozłowski" <w...@w...pl>

    Ja miałem podobne doświadczenie w PKOSA.
    Zmiana adresu to czesto jest tak jak piszesz.

    W koncu zamknałem konto i otworzyłem nowe. W tym, samym banku.
    Teraz jest OK

  • 3. Data: 2003-09-23 07:04:14
    Od: "Rafal" <r...@W...wp.pl>

    Użytkownik "Wojciech Kozłowski" <w...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:bknbmc$su4$1@foka.acn.pl...
    > Ja miałem podobne doświadczenie w PKOSA.
    > Zmiana adresu to czesto jest tak jak piszesz.
    >
    > W koncu zamknałem konto i otworzyłem nowe. W tym, samym banku.
    > Teraz jest OK

    Tak jest prościej, ale jeśli masz gdzieś wykorzystywaną dużą linię kredytową
    to jest ból, bo należałoby ją spłacić. Jak masz czym to OK (tyle że pewnie
    wtedy byś nie wisiał na kredycie), a jak nie to pozostaje jedynie załatwić
    formalnie przeniesienie konta. Nauka stąd taka że jeśli sięto robi, to warto
    zabezpieczyć środki do życia w jakimś innym banku :)