  • 1. Data: 2005-09-12 11:07:49
    Temat: plusy i minusy
    Od: "pit." <petero2@o2_SPAM_.pl>

    Czesc,

    podajcie mi plusy i minusy miejsca przechowywania klucza (do INGonline) na:
    a) dysku
    b) serwerze ING

    z gory dziekuje
    pit.

  • 2. Data: 2005-09-12 11:11:44
    Temat: Re: plusy i minusy
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    > podajcie mi plusy i minusy miejsca przechowywania klucza (do INGonline)
    > na:
    > a) dysku

    ktos musialby stworzyc lepszego trojana, zeby ci pobrac ten klucz -
    zwlaszcza jak go bedziesz mial na dyskitce itp. Jesli jest na serwerze w
    banku - tracisz mobilnosc, zyskujesz pewnosc, ze jak ktos pozna dwa stale
    hasla to ci nic teoretyczne nie zrobi (no chyba, ze i klucz wyciagnie ;)

    > b) serwerze ING

    Mobilnosc - zaplacisz wszedzie gdzie masz dostep do internetu i sie nie
    boisz zalogowac ;)

  • 3. Data: 2005-09-12 11:19:07
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Jesli jest na serwerze w banku - tracisz mobilnosc ...

    Michał,
    pisz, trochę wolniej, ... albo myśl trochę szybciej ;-)

  • 4. Data: 2005-09-12 11:28:25
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    > Michał,
    > pisz, trochę wolniej, ... albo myśl trochę szybciej ;-)

    O cholera, przepraszam :)
    Mialo byc - jesli na dysku u siebie w komputerze (a nie ew. na przenosnym
    nosniku) - tracisz mobilnosc.

  • 5. Data: 2005-09-12 11:55:28
    Od: "pit." <petero2@o2_SPAM_.pl>

    napisał w wiadomości news:dg3nrv$7o6$1@news.onet.pl...

> [...]
    > hasla to ci nic teoretyczne nie zrobi (no chyba, ze i klucz wyciagnie ;)

    > Mobilnosc - zaplacisz wszedzie gdzie masz dostep do internetu i sie nie

    dzieki,
    tak wlasnie myslalem,
    wybralem to drugie, bo jak znam siebie to zaraz gdzies zgubie ten klucz.

  • 6. Data: 2005-09-12 21:28:40
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "pit."
    > podajcie mi plusy i minusy miejsca przechowywania klucza (do
    > INGonline) na:
    > a) dysku
    > b) serwerze ING

    na serwerze bankowym nie wchodzi w rachube - nie powinni oferowac bo
    zmniejasza to twoje bezpieczenstwo do poziomu citi lub millenetu
    *** blad ***

  • 7. Data: 2005-09-12 21:30:41
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "pit."

    > wybralem to drugie, bo jak znam siebie to zaraz gdzies zgubie ten
    > klucz.

    to zle wybrales - chyba klienci w BPH (mają podobnie jak ING), ktorym
    ostatnio znikla kasa tez tak wybrali, ale bank jakos nie chce ostrzec
    innych by tak nie robili
    *** blad ***

  • 8. Data: 2005-09-13 05:55:57
    Od: Azazel <a...@p...fm>

    blad napisał(a):
    > na serwerze bankowym nie wchodzi w rachube - nie powinni oferowac bo
    > zmniejasza to twoje bezpieczenstwo do poziomu citi lub millenetu
    > *** blad ***

    a można zmienić miejsce przechowywania klucza jak już się wybrało by był
    przechowywany na serwerze?
    pozdrawiam
    A.

  • 9. Data: 2005-09-13 15:40:18
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "Azazel"
    > a można zmienić miejsce przechowywania klucza jak już się wybrało by
    > był przechowywany na serwerze?

    na logike to mozna, zawsze mogles zapomniec haslo do klucza
    i mozesz wygenerowac go jeszcze raz od nowa, zapisujac u siebie
    - z tego co pamietam za oplata drobna
    *** blad ***