  • 1. Data: 2005-09-11 17:08:40
    Temat: Re: kredyt hipoteczny w GE Money Bank
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    romeg wrote:
    > Czy macie może jakieś doświadczenia z tym bankiem?

    Poczekaj troche, bo maja obnizyc oprocentowanie na dniach.
    A bank spoko - na rynku kredytow mieszkaniowych - jeden z liderow.
    Pamietaj jednakze, ze Expander jest kapitalowo powiazany z GE ->
    wlascicielem GE Money Banku ;)))
    Na wszelki wypadek przejdz sie do Open Finance i sprawdz tam co ci
    zaproponuja.

    Wiadomości, artykuły, przegląd prasy, plotki...

  • 2. Data: 2005-09-11 17:13:04
    Temat: kredyt hipoteczny w GE Money Bank
    Od: "romeg" <r...@p...onet.pl>

    Witam!

    Szukam właśnie kredytu na remont starego domu.
    Byłem w Expanderze i zaproponowali mi korzystny kredyt
    w GE Money Bank.
    Czy macie może jakieś doświadczenia z tym bankiem?

    pozdrawiam

    romeg

  • 3. Data: 2005-09-11 17:20:46
    Od: "romeg" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" napisał w wiadomości ...

    > Poczekaj troche, bo maja obnizyc oprocentowanie na dniach.

    o! to by było ciekawe

    > A bank spoko - na rynku kredytow mieszkaniowych - jeden z liderow.
    > Pamietaj jednakze, ze Expander jest kapitalowo powiazany z GE ->
    > wlascicielem GE Money Banku ;)))

    no właśnie znalazłem coś na ten temat w googlach.
    ale to chyba powinno raczej wpłynąć korzystniej na ofertę ;-)

    > Na wszelki wypadek przejdz sie do Open Finance i sprawdz tam co ci
    > zaproponuja.

    ok! sprobuje

    Dzięki za szybką odpowiedź

    pozdrawiam
    romeg

  • 4. Data: 2005-09-11 18:47:23
    Od: "tedi" <p...@o...pl>

    Proponuję popatrzeć jeszcze w innych bankach, na www.naszakasa.k9.pl jest
    porównanie kredytów hipotecznych oraz garść informacji wogóle o kredytach

  • 5. Data: 2005-09-11 19:03:00
    Od: Zbigniew <z...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 11 Sep 2005 20:47:23 +0200, tedi <p...@o...pl> napisał:

    > www.naszakasa.k9.pl

    Przestan podsyłac ludziom gówna

    ---
    Baza sygnatur wirusow (VPS): 0536-5, 2005-09-09
    Przetestowano na: 2005-09-11 21:03:06

  • 6. Data: 2005-09-11 19:08:40
    Od: "romeg" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "tedi" ...

    > Proponuję popatrzeć jeszcze w innych bankach, na
    > www.naszakasa.k9.pl jest porównanie kredytów hipotecznych oraz
    > garść informacji wogóle o kredytach

    Dzięki, niezla strona!

    pozdrawiam
    romeg

  • 7. Data: 2005-09-12 07:28:08
    Od: "wojtaszek" <w...@t...pl>

    > Użytkownik "tedi" ...

    > Dzięki, niezla strona!
    >
    > pozdrawiam
    > romeg

    Coś z tą stronką jest nie tak, bo mój system od razu wywalił mi wirusa !!!

  • 8. Data: 2005-09-12 08:29:44
    Od: Beniamin <b...@c...pl>

    tedi napisał(a):
    > Proponuję popatrzeć jeszcze w innych bankach, na www.naszakasa.k9.pl jest
    > porównanie kredytów hipotecznych oraz garść informacji wogóle o kredytach

    Hiehie, wszedłem na stronę - patrze, niestety całkiem rozwaliła się w
    Firefoksie. Myślę sobie, trudno, obejrzę w IE. Odpalam IE, wchodzę na
    stronę - a tam to samo, ta strona po prostu tak wygląda...
    W każdym razie dzięki za trochę zdrowego śmiechu w poniedziałkowy poranek :D

    --
    Pozdrawiam,
    Beniamin

  • 9. Data: 2005-09-12 08:30:57
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "tedi" ...

    > Dzięki, niezla strona!

    Oj, zmienisz zdanie,
    jak sobie zainstalujesz jakiegoś antywirusa ...
    A zawczasu poczytaj, czego się nabawiłeś:
    http://securityresponse.symantec.com/avcenter/venc/d
    ata/vbs.redlof.a.html

  • 10. Data: 2005-09-12 08:33:47
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Oj, zmienisz zdanie,
    > jak sobie zainstalujesz jakiegoś antywirusa ...
    > A zawczasu poczytaj, czego się nabawiłeś:
    > http://securityresponse.symantec.com/avcenter/venc/d
    ata/vbs.redlof.a.html

    ... pewnie wolałbyś po polsku:
    http://www.pogotovie.pl/encyklopedia_details.php?wir