  • 1. Data: 2005-09-12 09:15:31
    Temat: który bank będzie odpowiedni? proszę o rad
    Od: "olo2" <j...@p...onet.pl>

    Witam wszystkich
    Chcę otworzyć rachunek bieżący dla firmy i w związku z tym poszukuję banku
    który spełnia następujące kryteria:

    1. Prowadzenie rachunku jest tanie.
    2. Nie płaci się za przelewy wykonane przez internet.
    3. Wpłata gotówkowa na konto w odziale jest bezpłatna
    4. Do potwierdzania przelewu stosuje się tokena lub stałe hasło (a nie hasła
    jednorazowe)
    5. Można w sposób prosty wydrukować potwierdzenie wykonania pojedyńczego
    przelewu
    6. Spora sieć oddziałów - a najlepiej oddział w Rybniku

    Jeżeli jakiś bank spełnia te kryteria lub przynajmniej większość z nich to
    proszę o informację.
    (teraz mam konto w VW banku ale, iż nie ma w Rybniku oddziału to jak klient
    rozliczy się ze mną w gotówce to nie mam jej jak wpłacić)

    Pozdrawiam - Aleksander Dębski

  • 2. Data: 2005-09-12 21:39:22
    Temat: Re: który bank będzie odpowiedni? proszę o rad
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "olo2"
> [...]
    > pojedyńczego przelewu
    > 6. Spora sieć oddziałów - a najlepiej oddział w Rybniku

    musisz otworzyć 2 rachunki
    - Inteligo za 1 zl/mies z saldem ponad 100 zl do darmowych wplat i
    przelewów takich które będą wymagały potwierdzenia wydrukowanego
    samemu lub wysylanego faksem (tez darmowe), rowniez darmowe Polecenia
    Zaplaty
    - Fortis e-pakiet w Katowicach lub Gliwicach z VE 8zl/mies - darmowe
    przelewy, darmowe zlecenia stale, darmowe wyplaty VE w kazdym
    bankomacie. To konto nadaje sie na główne konto. Nie ma haseł
    jednorazowych ma stała hasło do loginu i stałe do klucza prywatnego do
    podpisu elektronicznego transakcji.

    Taniej i wygodniej założyc dwa konta - jedno wszystkich zachcianek ci
    nie spelni
    *** blad ***

  • 3. Data: 2005-09-13 05:21:34
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 12 Sep 2005 23:39:22 +0200,
    osoba podpisana: blad <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>
    napisała:
    > Użytkownik "olo2"
    [...]
    > musisz otworzyć 2 rachunki
    > - Inteligo za 1 zl/mies z saldem ponad 100 zl do darmowych wplat i
    > - Fortis e-pakiet w Katowicach lub Gliwicach z VE 8zl/mies - darmowe
    Ale on chciał firmowe zdaje się? Nadają się oba?
    KJ

    http://strony.aster.pl/kjonca/#f4y
    According to the latest official figures, 43% of all statistics are
    totally worthless.

  • 4. Data: 2005-09-13 15:38:31
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "Kamil Jońca"
    > Ale on chciał firmowe zdaje się? Nadają się oba?

    to po co ja sie tyle nameczylem :-(
    masz racje - musze czytac uwazniej
    *** blad ***

  • 5. Data: 2005-09-14 06:24:56
    Od: "Bogusław Lichoński" <b...@v...pl>

    > Chcę otworzyć rachunek bieżący dla firmy i w związku z tym poszukuję banku
    > który spełnia następujące kryteria:

    Wg mnie Multibank.

    BL

  • 6. Data: 2005-09-14 08:15:58
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    olo2 wrote:
> [...]
    > (teraz mam konto w VW banku ale, iż nie ma w Rybniku oddziału to jak klient
    > rozliczy się ze mną w gotówce to nie mam jej jak wpłacić)
    Jeżeli "brakującym ogniwem" jest niemożność wpłaty gotówki to
    zainteresuj się czy VW dla kont firmowych umożliwia zdefiniowanie
    polecenia zapłaty z innego konta w swoim banku.
    Następnie załóż inteligo (do sprawdzenia koszt pz dla firmowych)
    i zdefiniuj polecenie zapłaty w inteligo na rzecz VW
    wtedy, jak ktoś ci wpłaci gotówką to wpłacasz w oddziale PKOBP na swoje
    konto w Inteligo, a stamtąd PZ na VW.
    Wada - trwa to 2 dni robocze.(1 na wpłatę, 1 na pz)

    KJ

    --
    Rowery treningowe, siłownie, sprzęt sportowy
    http://strony.aster.pl/kjonca/#f4y

  • 7. Data: 2005-09-20 17:43:27
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Mon, 12 Sep 2005 11:15:31 +0200, "olo2" <j...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Chcę otworzyć rachunek bieżący dla firmy i w związku z tym poszukuję banku

    jakiej "firmy"?

> [...]
    >przelewu
    >6. Spora sieć oddziałów - a najlepiej oddział w Rybniku

    Lukas?

    --
    Jarek Andrzejewski