  • 1. Data: 2005-09-12 08:18:49
    Temat: Millenet + Opera = Wymagana jest inna przeglądarka
    Od: "PB" <p...@W...gazeta.pl>

    Spróbowałem wersji demonstracyjnej Millenetu
    http://www.millenet.pl/demo/

    Dużo nie zdziałałem, odstraszony komunikatem: "Wymagana jest inna przeglądarka
    internetowa niż ta której używasz. Kontynuowanie procesu aktywacji jest
    niemożliwe".

    Czy tylko wersja demonstracyjna nie działa pod Operą (Windows XP)?
    IE nie używam.

    PB

  • 2. Data: 2005-09-12 14:59:59
    Od: "Piotr D" <p...@o...pl>

    > Czy tylko wersja demonstracyjna nie działa pod Operą (Windows XP)?
    > IE nie używam.

    Z cala pewnoscia dziala pod Firefoksem. Zobacz czy millenet jest w
    osiolkach ( http://osiolki.net ), ewentualnie zglos.
    pzdr

  • 3. Data: 2005-09-13 14:26:06
    Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl>

    Piotr D napisał:

    > Z cala pewnoscia dziala pod Firefoksem. Zobacz czy millenet jest w
    > osiolkach ( http://osiolki.net ), ewentualnie zglos.

    Jest w Osiołkach; strona Millenetu nie działa poprawnie pod Operą, tzn.
    można się zalogować i przeglądać konto, ale przelewu już nie wykonasz,
    nawet pomimo odppowiednich modyfikacji plików .ini Opery (dzięki którym
    'oszukujesz' millenetowy interfejs, że jednak korzystasz z jeIEdynie
    słusznej przeglądarki).
    Temat był poruszany na forum http://my.opera.com/polski/forums/ ->
    poszukaj w archiwum tego forum.