  • 1. Data: 2008-01-21 09:09:13
    Temat: płatność kartą: adres bilingowy
    Od: k...@o...pl

    próbowałem zapłacić kartą w sklepie w USA ale odrzuca transakcję, być
    może przez adres bilingowy...
    wpisuje ten co mam na umowie ale nic z tego. jak dokładnie taki adres
    jest sprawdzany? Czy w systemie visy może być inny niż na umowie?
    Czytałem post na grupie sprzed 4 lat, e adresów europejskich po prostu
    się nie da sprawdzić po adresie bilingowym (?)

  • 2. Data: 2008-01-21 13:51:33
    Temat: Re: płatność kartą: adres bilingowy
    Od: "tompod@" <t...@g...com>

    Proponuję skorzystać z PayPala.
    To jedyne co mi przychodzi do głowy.
    pzdr
    Tom

  • 3. Data: 2008-01-21 19:15:19
    Od: "Sinus" <s...@W...gazeta.pl>

    kl1o2.pl napisał(a):
    > pr=F3bowa=B3em zap=B3aci=E6 kart=B1 w sklepie w USA ale odrzuca transakcj=
    > =EA, by=E6
    > mo=BFe przez adres bilingowy...

    W wielu sklepach w USA panuje zasada że billing adress musi być taki sam jak
    shipping adress i niestety tylko w obrębie USA... więc przypuszczam że to jest
    powód odrzucania transakcji.

    Pozdrawiam,
    Sinus