  • 11. Data: 2004-01-13 21:33:21
    Temat: Re: płatność emkartą mbanku przez ecard
    Od: "Marcin" <n...@n...com>

    Witam

    Użytkownik "ygreko" <y...@n...space.pl> napisał w wiadomości
    news:bu1n5r$ml3$1@korweta.task.gda.pl...

    > powinien znac nazwy firm przyjmujacych platnosc KARTA DANEGO BANKU

    Ale to nie bank przyjmuje platnosci karta tylko centrum autoryzacyjne.
    Z centrum autoryzacyjnego dopiero idzie do banku. Bank nie
    ma prawie ZADNEGO wplywu na to, czy jakis sklep przyjmie karty czy nie
    (w duzym uproszczeniu).
    Nawet jezeli gdzies dzisiaj placiles karta to jutro mogla sie skonczyc
    umowa sklepu z centrum autoryzacyjnym i juz nie zaplacisz.

    Co innego usluga mTransfer. Tutaj bank dogaduje
    sie bezposrednio ze sprzedawca. Wiec ma ich liste.

    > poza tym przed wyslaniem maila DO KLIENTA MYLNA INFORMACJA moglby to
    > sprawdzic w swoich wlasnych materialach udostepnionych mu przez bank -- w
    > koncu to jego praca i za to ma placone

    Raczej ma placone, zeby jak najszybciej obsluzyc klienta,
    i zeby jak najwiecej na kliencie zarobic.

    > zwlaszcza ze pracowniczka podala mi linka do strony na ktorej jest jak byk
    > napisane ze mozna placic -- czy sama tego nie sprawdzila?

    Nie wiem.
    Ale zauwaz, ze ta lista jest tylko w zasadzie lista orientacyjna.
    Nikt nie gwarantuje, ze uda sie zaplacic.
    W ogole eKarta to dziwny wynalazek.

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 12. Data: 2004-01-13 21:45:49
    Od: "ygreko" <y...@n...space.pl>

    "Marcin" <n...@n...com> wrote in message
    [...]
    > Ale to nie bank przyjmuje platnosci karta tylko centrum autoryzacyjne.

    tak, ale to bank sie dogaduje z centrum autoryzacyjnym

> [...]
    > Nawet jezeli gdzies dzisiaj placiles karta to jutro mogla sie skonczyc
    > umowa sklepu z centrum autoryzacyjnym i juz nie zaplacisz.

    z calym szacunkiem, ale nie do konca rozumiesz problem...

    > Co innego usluga mTransfer. Tutaj bank dogaduje
    > sie bezposrednio ze sprzedawca. Wiec ma ich liste.

    mbank ma tez liste gdzie zaplace ekarta
    i nie jest to zadna lista orientacyjna, tylko oficjalna lista banku
    jej naglowek to:
    "Akceptacja eKARTY w sklepach internetowych (aktualizacja: 12.01.2004) "

    pracownik nawet nie zajrzal do tej listy, tylko udzielil mi odpowiedzi
    niezgodnej z prawda
    ja za cos takiego polecialbym po premii
    moi pracownicy nie oszukiwaliby klienta

    > Raczej ma placone, zeby jak najszybciej obsluzyc klienta,
    > i zeby jak najwiecej na kliencie zarobic.

    dziwne...
    calkowicie sie z tym nie zgadzam
    czy uwazasz ze placi sie pracownikom po to, aby wprowadzali klienta w blad?

    > Nie wiem.
    > Ale zauwaz, ze ta lista jest tylko w zasadzie lista orientacyjna.

    nie jest zadna lista orientacyjna
    zajrzyj tam i powiedz mi gdzie jest napisane ze jest to lista orientacyjna
    proponuje nasza dyskusje opierac na faktach a nie na tym co sie komu wydaje

    > Nikt nie gwarantuje, ze uda sie zaplacic.
    > W ogole eKarta to dziwny wynalazek.

    to nic nie zmienia w fakcie, ze pracownik banku podal mi mylna informacje
    owszem -- jestem w stanie zrozumiec, jesli sprawa jest jakos potwornie
    skomplikowana -- wtedy moze pracownik sie pomylic, ale ja zapytalem o
    platnosc za allegro, na stronie jest www.allegro.pl na pierwszym miejscu a
    pracownik twierdzi ze nie mozna placic... to jest niekompetencja

    pzdr,

    skórzane etui dla twojego tungstena

  • 13. Data: 2004-01-22 20:21:41
    Od: Populares <n...@g...pl>

    ygreko wrote:

    > dlaczego w tym kraju jest tak, ze takie firmy dzialaja jakby ich zarzadcami
    > byli totalni amatorzy?
    > wlasnie jestem w trakcie ciaglych reklamacji w idei na notorycznie zle
    > dzialajacego popa -- watek do obejrzenia na pl.misc.telefonia.gsm

    Dlatego, że klienci wciąż korzystają z usług firm, które działają jakby
    ich zarządcami byli amatorzy? Też kiedyś miałem popa, ale już od dawna
    mam simplusa i nudę - brak tematów do reklamacji.