    From: "ygreko" <y...@n...space.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: płatność emkartą mbanku przez ecard
    Date: Tue, 13 Jan 2004 22:45:49 +0100

    "Marcin" <n...@n...com> wrote in message
    news:bu1o76$3r2$1@inews.gazeta.pl...
    [...]
    > Ale to nie bank przyjmuje platnosci karta tylko centrum autoryzacyjne.

    tak, ale to bank sie dogaduje z centrum autoryzacyjnym

    > Z centrum autoryzacyjnego dopiero idzie do banku. Bank nie
    > ma prawie ZADNEGO wplywu na to, czy jakis sklep przyjmie karty czy nie
    > (w duzym uproszczeniu).
    > Nawet jezeli gdzies dzisiaj placiles karta to jutro mogla sie skonczyc
    > umowa sklepu z centrum autoryzacyjnym i juz nie zaplacisz.

    z calym szacunkiem, ale nie do konca rozumiesz problem...

    > Co innego usluga mTransfer. Tutaj bank dogaduje
    > sie bezposrednio ze sprzedawca. Wiec ma ich liste.

    mbank ma tez liste gdzie zaplace ekarta
    i nie jest to zadna lista orientacyjna, tylko oficjalna lista banku
    jej naglowek to:
    "Akceptacja eKARTY w sklepach internetowych (aktualizacja: 12.01.2004) "

    pracownik nawet nie zajrzal do tej listy, tylko udzielil mi odpowiedzi
    niezgodnej z prawda
    ja za cos takiego polecialbym po premii
    moi pracownicy nie oszukiwaliby klienta

    > Raczej ma placone, zeby jak najszybciej obsluzyc klienta,
    > i zeby jak najwiecej na kliencie zarobic.

    dziwne...
    calkowicie sie z tym nie zgadzam
    czy uwazasz ze placi sie pracownikom po to, aby wprowadzali klienta w blad?

    > Nie wiem.
    > Ale zauwaz, ze ta lista jest tylko w zasadzie lista orientacyjna.

    nie jest zadna lista orientacyjna
    zajrzyj tam i powiedz mi gdzie jest napisane ze jest to lista orientacyjna
    proponuje nasza dyskusje opierac na faktach a nie na tym co sie komu wydaje

    > Nikt nie gwarantuje, ze uda sie zaplacic.
    > W ogole eKarta to dziwny wynalazek.

    to nic nie zmienia w fakcie, ze pracownik banku podal mi mylna informacje
    owszem -- jestem w stanie zrozumiec, jesli sprawa jest jakos potwornie
    skomplikowana -- wtedy moze pracownik sie pomylic, ale ja zapytalem o
    platnosc za allegro, na stronie jest www.allegro.pl na pierwszym miejscu a
    pracownik twierdzi ze nie mozna placic... to jest niekompetencja

    pzdr,

    skórzane etui dla twojego tungstena