  • 1. Data: 2004-01-13 13:48:12
    Temat: Lepsza oferta kredytow hipotecznych w BZ WBK!!!
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Kolejny bank, ktory przeszedl na WIBOR :) Zobaczymy kiedy dociagnie np mBank
    i Multi? :)

    Oprocentowanie złotowych kredytów hipotecznych od 4,99%, powiązanie ich
    stawek z wartością zabezpieczenia i wysokością wkładu własnego oraz stopami
    obowiązującymi na rynku finansowym, obniżenie oprocentowania kredytu
    konsolidacyjnego - to nowości jakie przygotował dla klientów na nowy rok
    Bank Zachodni WBK.
    calosc: http://banki.prnews.pl/index.php/display,4017

  • 2. Data: 2004-01-13 16:11:00
    Temat: Re: Lepsza oferta kredytow hipotecznych w BZ WBK!!!
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > obowiązującymi na rynku finansowym, obniżenie oprocentowania kredytu
    > konsolidacyjnego - to nowości jakie przygotował dla klientów na nowy rok

    No wreszcie będzie w czym wybierać. Może polecając kredyt w PLN do listy PKOBP,
    KB dodam BZWBK; wcześniej jednak muszę dokładnie zapoznać się z wysokością marż.
    Pozdrowienia Tensor1
    PS. Z drugiej strony to ciekawe, że mBank i Multi w dalszym ciągu po
    staremu "prezesują".

  • 3. Data: 2004-01-13 18:10:45
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    napisał w wiadomości news:bu0sui$r6d$1@news.onet.pl...
    > Kolejny bank, ktory przeszedl na WIBOR :) Zobaczymy kiedy dociagnie np
    mBank
    > i Multi? :)

    Czyżby zanosiło się na poważnie na wzrosty WIBORu?

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 4. Data: 2004-01-13 19:39:52
    Od: "Lukasz Goralczyk" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org> napisał w wiadomości
    > mBank
    >
    > Czyżby zanosiło się na poważnie na wzrosty WIBORu?
    Albo rosnie swiadomosc klientow, kiedy czyta sie regulamin m/multi banku to
    skora cierpnie widzac paragraf o oprocentowaniu, w WIBOR+marza to czysta
    sprawa.

    Pozdrawiam
    ŁG

  • 5. Data: 2004-01-14 00:27:09
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    Tomasz Waszczynski napisal/a:
    > Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński"
    > <m...@p...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Czyżby zanosiło się na poważnie na wzrosty WIBORu?

    jak to: wzrosty?
    przecież bank zarabia na marży, a to co ew. wpadnie przy okazji wahań WIBORu
    byłoby większe, gdyby WIBOR miał spadać (z powodu kilkumiesięcznej
    bezwładności - oprocentowanie na rynku spada, klient spłaca jeszcze przez
    pewien czas w starej wysokości). Bank wręcz ponosi ryzyko, że WIBOR
    wzrośnie!
    Chociaż ja tego ruchu nie odczytuję jako gry na WIBOR tylko jako ustalenie
    czystszych reguł w celu przyciągnięcia nowych klientów.

    --
    Pozdrawiam,
    Zbiggy

  • 6. Data: 2004-01-14 00:31:43
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    > No wreszcie będzie w czym wybierać. Może polecając kredyt w PLN do
    > listy PKOBP, KB dodam BZWBK; wcześniej jednak muszę dokładnie
    > zapoznać się z wysokością marż.

    no tak, zwłaszcza że dałeś się poznać jako "miłośnik" n/w promocji:

    "(...) najniższa stawka oprocentowania złotowych kredytów mieszkaniowych
    Banku Zachodniego WBK wyniesie 4,99% czyli o całe 0,5 punktu procentowego
    mniej niż poprzednio. Jest to promocyjna stawka stała, obowiązująca przez
    pierwsze 12 miesięcy korzystania z kredytu. Po tym okresie zostanie ona
    zamieniona na obowiązującą stawkę oprocentowania zmiennego opartą o stawkę
    WIBOR6M. "

    możesz się spodziewać:
    1. wysokiej marży (trzeba odkuć się za ten rok strat)
    2. drakońskich kar za wcześniejszą spłatę - a w pierwszym roku na pewno
    można o takiej możliwości zapomnieć

    --
    Pozdrawiam,
    Zbiggy