  • Data: 2004-01-13 21:33:21
    Temat: Re: płatność emkartą mbanku przez ecard
    Od: "Marcin" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Użytkownik "ygreko" <y...@n...space.pl> napisał w wiadomości
    news:bu1n5r$ml3$1@korweta.task.gda.pl...

    > powinien znac nazwy firm przyjmujacych platnosc KARTA DANEGO BANKU

    Ale to nie bank przyjmuje platnosci karta tylko centrum autoryzacyjne.
    Z centrum autoryzacyjnego dopiero idzie do banku. Bank nie
    ma prawie ZADNEGO wplywu na to, czy jakis sklep przyjmie karty czy nie
    (w duzym uproszczeniu).
    Nawet jezeli gdzies dzisiaj placiles karta to jutro mogla sie skonczyc
    umowa sklepu z centrum autoryzacyjnym i juz nie zaplacisz.

    Co innego usluga mTransfer. Tutaj bank dogaduje
    sie bezposrednio ze sprzedawca. Wiec ma ich liste.

    > poza tym przed wyslaniem maila DO KLIENTA MYLNA INFORMACJA moglby to
    > sprawdzic w swoich wlasnych materialach udostepnionych mu przez bank -- w
    > koncu to jego praca i za to ma placone

    Raczej ma placone, zeby jak najszybciej obsluzyc klienta,
    i zeby jak najwiecej na kliencie zarobic.

    > zwlaszcza ze pracowniczka podala mi linka do strony na ktorej jest jak byk
    > napisane ze mozna placic -- czy sama tego nie sprawdzila?

    Nie wiem.
    Ale zauwaz, ze ta lista jest tylko w zasadzie lista orientacyjna.
    Nikt nie gwarantuje, ze uda sie zaplacic.
    W ogole eKarta to dziwny wynalazek.

    Pozdrawiam

    Marcin