    From: "Bartek" <a...@t...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: pkobp - własny kąt - odmowa obniżki marży
    Date: Wed, 12 Apr 2006 13:06:37 +0200

    > Nowy kredyt będzie na refinansowanie, a to już nie spełnia warunków ulgi
    > ods.
    > Nie znam nikogo, komu udałoby się w podobnej sytuacji zachować ulgę. W
    > "moim" oddziale pkobp nawet raczej nie wiedzą, że korzystam z ulgi - nie
    > brałem dotąd zaświadczeń o zapłaconych odsetkach, a w piśmie z wnioskiem o
    > obniżenie marży nie wspominałem o tym.

    O marze 0.7% to bedzie ogolnie trudno. Zalezy jeszcze jaka kwota kredytu i
    ile do splacenia pozostalo.
    Prtzy okazji to PKO BP bierze prowizje za obnizenie marzy, wiec tak czy
    inaczej bedą do przodu.

    Ale jezeli masz jednoczesnie jakies nawet niewielkie miesieczne nadwyzki
    finansowe (powiedzmy 100 PLN m-cznie), to mozna sie zastanowic nad
    refinansowaniem kredytu gdzies, gdzie moglbys skorzystac z opcji
    bilansowania kredytu. Niewykluczone, ze wtedy oszczednosci na odsetkach
    zrekompensowały by utratę ulgi.

    Kwestia policzenia.

    Pozdrawiam
    BN