  • Data: 2006-04-11 21:18:16
    Temat: Re: pkobp - własny kąt - odmowa obniżki marży
    Od: "Mariusz" <emerel@...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > dlaczego miałbyś stracić ulgę odsetkową?

    Nowy kredyt będzie na refinansowanie, a to już nie spełnia warunków ulgi
    ods.
    Nie znam nikogo, komu udałoby się w podobnej sytuacji zachować ulgę. W
    "moim" oddziale pkobp nawet raczej nie wiedzą, że korzystam z ulgi - nie
    brałem dotąd zaświadczeń o zapłaconych odsetkach, a w piśmie z wnioskiem o
    obniżenie marży nie wspominałem o tym.

    Mariusz