  • 1. Data: 2009-02-03 20:15:38
    Temat: pko bp kredyt hipoteczny
    Od: "mborow" <m...@i...pl>

    Witam,

    Dzisiaj w banku wskazano mi jako konieczny do dostarczenia
    dokument - oswiadczenie pracodawcy ze "istnieja realne perspekty zawarcia
    umowy na kolejny okres czasu".
    Chodzi oczywiscie o umowe na czas okreslony (do 06.2011) - żony. Ja mam
    umowe na czas nieokreslony.
    Czy ktos mial do czynienia z tak kuriozalnym dokumentem?
    Po co taki dokument bankowi?
    Jakos nigdzie indziej nie potrzebuja czegos takiego.
    Co do banku to coz .. chodzi o kredyt z doplata p BGK wiec możliwości mam
    ograniczone.

    Pozdrawiam

    martels

  • 2. Data: 2009-02-03 20:54:47
    Temat: Re: pko bp kredyt hipoteczny
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "mborow" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:gma8mj$f48> dokument - oswiadczenie pracodawcy ze "istnieja realne
> [...]
    > Jakos nigdzie indziej nie potrzebuja czegos takiego.
    > Co do banku to coz .. chodzi o kredyt z doplata p BGK wiec możliwości mam

    Po co nie wiem. Ale kilka instytucji finansowych rząda takowego.

    Kris

  • 3. Data: 2009-02-03 23:21:04
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > dokument - oswiadczenie pracodawcy ze "istnieja realne
    > perspekty zawarcia

    tylko jakie znaczenie ma taki dokument? nikogo i do niczego nie
    zobowiązuje, za miesiąc lub dwa mogą ww. osobę zwolnić tak samo jak
    kogoś kto ma umowę na czas nieokreślony...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2009-02-04 09:57:22
    Od: Maverick <m...@p...fm>

    mborow wrote:
> [...]
    > umowe na czas nieokreslony.
    > Czy ktos mial do czynienia z tak kuriozalnym dokumentem?

    Znasz pojecie "dupokrywka" - to wlasnie jest taka dupokrywka dla
    "doradcy". PKO BP jest tak zabetonowany w procedurach, ze bez umowy na
    czas nieokreslony ani rusz.

    > Jakos nigdzie indziej nie potrzebuja czegos takiego.
    > Co do banku to coz .. chodzi o kredyt z doplata p BGK wiec mo?liwo?ci mam
    > ograniczone.

    Zobacz PeKaO SA - jak dla mnie to warunki byly duzo lepsze niz w PKO BP
    (chociaz mam u nich konto od kilku lat, a do tego na to konto splywaja
    pensje: moja i zony)

    --
    Regards,
    Maverick

  • 5. Data: 2009-02-04 16:26:08
    Od: "mborow" <m...@i...pl>

    Witam,

    Wlasnie te 2 banki wchodza w gre. Aczkolwiek dziwnym trafem w BP mamy
    zdolnosc kredytowa a SA nie ;-)

    Ale wnioski oczywiscie pojda do obu. Zobaczymy.

    POzdrawiam

    mborow

  • 6. Data: 2009-02-04 19:56:23
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl>

    mborow pisze:
    > Witam,
    > Dzisiaj w banku wskazano mi jako konieczny do dostarczenia
    > dokument - oswiadczenie pracodawcy ze "istnieja realne perspekty zawarcia
    > umowy na kolejny okres czasu".
    1) w pko BP przechodzi umowa na czas określony - zmień oddział
    2) polega to na tym, że pracodawca na zaświadczeniu o zatrudnieniu
    dopisuje: "istnieje możliwość przedłużenia umowy"