  • 1. Data: 2009-02-03 20:44:31
    Temat: alior - kody autoryzacyjne na sms
    Od: t...@o...pl

    Już na koniec grudnia na infolinii aliora zwracałem uwagę na
    niewyzerowany licznik kodów autoryzacyjnych w bieżącym okresie
    rozliczeniowym. Powiedziano mi, że temat jest znany i na koniec
    stycznia licznik zostanie wyzerowany.
    Sprawdzam na początku lutego i nadal nic się nie zmieniło - licznik
    przekroczył już wartość 10 powiadomień czyli każde kolejne
    powiadomienie z kodem autoryzacyjnym na sms powinno być płatne.
    Dzwonię ponownie na infolinię i niespodzianka... każą ponownie
    sprawdzić na początku marca czy nie została pobrana opłata i jeśli
    zostanie pobrana to złożyć reklamację - fajne podejście, jak ktoś się
    nie zorientuje to skubną go na opłatach ewentualnie trzeba dochodzić
    swojego.
    W związku z tym pytanie czy komuś pobrali już opłatę za przekroczenie
    10 kodów autoryzacyjnych w miesiącu? Albo czy ktoś wie czy bank będzie
    wstecznie pobierał opłatę za poprzednie miesiące jeśli w poprzednich
    miesiącach nastąpiło przekroczenie liczby kodów autoryzacyjnych.
    Albo ktoś może ma przeciek z banku kiedy rzeczywiście będą prawidłowo
    zerowane liczniki powiadomień i kodów autoryzacyjnych sms - bo na ich
    infolinii to raczej spuszczanie petenta na drzewo odchodzi...

  • 2. Data: 2009-02-03 20:53:06
    Temat: Re: alior - kody autoryzacyjne na sms
    Od: G-Z <p...@p...prohost.pl>

    t...@o...pl pisze:
> [...]
    > zerowane liczniki powiadomień i kodów autoryzacyjnych sms - bo na ich
    > infolinii to raczej spuszczanie petenta na drzewo odchodzi...

    Dopóki nie wyzerują to raczej nie będą pobierać opłat (dla mnie to nawet
    lepiej ;). Ten licznik to ostatnia rzecz jaką bym się przejmował.

  • 3. Data: 2009-02-03 21:42:50
    Od: "olo" <v...@v...vv>

    ja slyszalem taka wersje ze: wyswietlane sa w sumie od poczatku otwarcia
    konta i musisz sam pilnowac 10 sms/miesiac

  • 4. Data: 2009-02-03 21:53:01
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    > ja slyszalem taka wersje ze: wyswietlane sa w sumie od poczatku otwarcia
    > konta i musisz sam pilnowac 10 sms/miesiac
    A niewykorzystane przechodzą na następny miesiąc!!! :)

  • 5. Data: 2009-02-03 21:55:52
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    mx pisze:
    > A niewykorzystane przechodzą na następny miesiąc!!! :)

    I można wykupić nieskończony kapitał SMS :-P

  • 6. Data: 2009-02-03 22:28:01
    Od: "olo" <v...@v...vv>

    > A niewykorzystane przechodzą na następny miesiąc!!! :)

    tak pieknie nie ma 10/miesiac bez kumulacji :)

  • 7. Data: 2009-02-04 14:34:14
    Od: " Aga" <p...@g...pl>

    Wczoraj dostalam taka odpowiedz z banku:
    W odpowiedzi na Pani pytanie uprzejmie informuje, że opłaty za powiadomienia
    oraz kody SMS w systemie bankowości internetowej będą naliczane od
    01.03.2009 roku i pierwsza opłata zostanie pobrana 31.03.2009 roku.
    Jednocześnie informujemy, że SMS-y wygenerowane do 28.02.2009 roku są
    zwolnione z opłaty.

    W związku z powyższym liczniki wysłanych SMS-ów w systemie bankowości
    internetowej zostaną &#8222;wyzerowane&#8221; po raz pierwszy 28.02.2009 roku. W
    kolejnych miesiącach liczniki będą zerowanie i opłaty będą pobierane
    ostatniego dnia miesiąca

    pozdr, a.

  • 8. Data: 2009-02-04 19:43:56
    Od: t...@o...pl

    On 4 Lut, 15:34, " Aga" <p...@g...pl> wrote:
> [...]
    > kolejnych miesiącach liczniki będą zerowanie i opłaty będą pobierane

    dobra wiadomość, dziękuję i pozdrawiam