  • 1. Data: 2009-02-03 15:30:16
    Temat: Gdzie kredyt gotówkowy dla 82 latka
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    Witam,

    W jakim banku klient skończone 82 lata ma szansę na kredyt gotówkowy ,
    ratalny na zakup laptopa?
    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 2. Data: 2009-02-03 15:38:55
    Temat: Re: Gdzie kredyt gotówkowy dla 82 latka
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    Jacek Erazmus pisze:
    > Witam,
    >
    > W jakim banku klient skończone 82 lata ma szansę na kredyt gotówkowy ,
> [...]

    teoretycznie w każdym jeżeli ma zdolność kredytową, bo przecież u nas
    aging nie występuje!
    a w praktyce trzeba szukać takiego banku, który oferuje albo
    ubezpieczenie kredytu na wypadek śmierci lub ww. powinien mieć
    poręczyciela, który w przypadku "różnych" okoliczności spłaci za niego
    zadłużenie...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2009-02-03 18:00:31
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    "Jacek Erazmus" <j...@g...com> wrote in message
    .googlegroups.com...
    > Witam,
    >
    > W jakim banku klient skończone 82 lata ma szansę na kredyt gotówkowy ,
    > ratalny na zakup laptopa?

    Niech kupuje u sprzedawcy, który ma podpisane umowy z jakimś bankiem na
    sprzedaż ratalną. Będzie łatwiej, a przede wszystkim o kredyt będzie się de
    facto starał sprzedawca.

    k.

  • 4. Data: 2009-02-03 18:10:46
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    kashmiri wrote:

    > Niech kupuje u sprzedawcy, który ma podpisane umowy z jakimś bankiem na
    > sprzedaż ratalną. Będzie łatwiej, a przede wszystkim o kredyt będzie się
    > de facto starał sprzedawca.

    Bzdura. Ja jestem właśnie takim sprzedawcą i zapewniam, że u mnie to
    klienci się starają o kredyt, a nie ja. Bank analizuje zdolność
    kredytową klienta, a nie sprzedawcy. To klient otrzymuje kredyt, a nie
    sprzedawca.

    --
    MiCHA

  • 5. Data: 2009-02-03 19:00:00
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    Jacek Erazmus pisze:
    > W jakim banku klient skończone 82 lata ma szansę na kredyt gotówkowy ,
    > ratalny na zakup laptopa?

    Jacku, weź na siebie na kokosie. Pomogę.

    --
    radar

  • 6. Data: 2009-02-03 19:50:45
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 3 Lut, 16:38, RobertS <b...@x...pl> wrote:

> [...]
    > ubezpieczenie kredytu na wypadek śmierci lub ww. powinien mieć
    > poręczyciela, który w przypadku "różnych" okoliczności spłaci za niego

    Robercie dobrze napisałeś teoretycznie . Sprawdziłem w 2 bankach i w
    jednym maksymalny wiek to 65 lat a w drugim ostatnia rata musi być
    spłacona przed ukończeniem 82 roku.

    Radku dzięki za ofertę pomocy ale kredyt ma być dla ciotki mojego
    klienta więc mój udział jest wykluczony.

    --
    Pozdrawiam,
    Erazmus

  • 7. Data: 2009-02-03 19:59:16
    Od: "wsk125" <m...@p...onet.pl>

    AIG Bank - bez problemu - jeśłi tylko zdolność jest :-)

    pzdr!

  • 8. Data: 2009-02-03 20:29:04
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 3 Lut, 20:59, "wsk125" <m...@p...onet.pl> wrote:
    > AIG Bank - bez problemu - jeśłi tylko zdolność jest :-)

    Dzięki :)

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 9. Data: 2009-02-03 21:20:28
    Od: "Paweł" <P...@g...pl>

    Nordea kiedyś się reklamowała kredytem do 100 lat.

  • 10. Data: 2009-02-04 06:42:49
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 3 Lut, 22:20, "Paweł" <P...@g...pl> wrote:
    > Nordea kiedyś się reklamowała kredytem do 100 lat.

    W Nordei kredyt gotówkowy jest ale jakby go nie było ;-) Nordea
    hipoteką stoi.

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus