  • 101. Data: 2005-04-21 08:30:05
    Temat: Re: [pilne] Cos sie pochrzanilo w systemie Banku i...
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > A jesli klient wrzucil zlecenie do urny?

    Takie zlecenie trzeba chyba podpisać - więc nie będzie problemu z ustaleniem
    "winy".

    >Albo zlecal telefonicznie?

    Jest nagranie.

  • 102. Data: 2005-04-21 08:47:16
    Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl>

    In message d47obf$jso$...@n...onet.pl, Glenn <g...@b...pl> wrote:

    > Takie zlecenie trzeba chyba podpisać - więc nie będzie problemu z
    > ustaleniem "winy".

    > Jest nagranie.

    Tak, ale założenie jest, że klient podał dobrze,
    a osoba "przeklepująca" w komputer się pomyliła.
    A pod tym klient się nie podpisuje.
    No chyba że już się zgubiłem w tym wątku ;)

    Pozdrawiam
    Miroo

  • 103. Data: 2005-04-21 08:53:26
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Tak, ale założenie jest, że klient podał dobrze,
    > a osoba "przeklepująca" w komputer się pomyliła.

    No i to własnie pomoże sprawdzić nagranie. Jeżeli klient podyktował wśród
    cyfr rachunku "xy", a pracownik wpisał "yx" (oczywiście mając pecha i
    trafiając na istniejący rachunek) to można to zweryfikować.

  • 104. Data: 2005-04-21 20:14:24
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Wed, 20 Apr 2005 08:54:45 +0200, yayco
    <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> wrote:

    >Jeśli bank będzie wredny, to dodatkowo możliwe jest postępowanie karne z
    >tytułu przywłaszczenia,o ile jednak postępowanie cywilne przegrasz w
    >sposób oczywisty, o tyle postępowanie karne będzie trudne dowodowo (co
    >nie zmienia faktu, że wydasz na adwokata)

    znam przypadek, gdy klient wyciągnął z bankomatów o ok. 60 tys. więcej
    niż pozwalała mu umowa z bankiem. W sprawie karnej został
    uniewinniony.
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 105. Data: 2005-04-21 20:16:05
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Thu, 21 Apr 2005 09:21:32 +0200, Glenn naskrobał(a):

    > To teraz jeszcze wysil szare komórki i stwórz teorię, dlaczego bank ma
    > ścigać kogokolwiek kto nie ma długu wobec banku. Nie pojmujesz, że storno
    > nie musi powodować niedozwolonego debetu? Czy to jednak za trudne?

    w tym przypadku autor wyraźnie napisał kto się pomylił i kto od niego żada
    pieniędzy - tu nie trzeba w ogóle IQ tylko odrobine logiki tak wiec
    przestań snuć własne teorie i skup się na tekscie autora.

    > Nie w obu przypadkach, tylko w tym ostatnim. No ale najwyraźniej pojąć tego
    > nie możesz.

    mnie nie utreresują bajki tylko zapisy prawa bankowego i nastęnie KPC który
    pozwala bankowi zawsze stosować BTE przy czynnościach bankowych.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 106. Data: 2005-04-22 10:19:29
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

> [...]
    > wiec
    > przestań snuć własne teorie i skup się na tekscie autora.

    A jednak za trudne dla Ciebie. No cóż - trudno.

    > mnie nie utreresują bajki tylko zapisy prawa bankowego i nastęnie KPC
    > który pozwala bankowi zawsze stosować BTE przy czynnościach bankowych.

    Jeszcze raz jak do dziecka - to że bank żąda zwrotu nienależnej kasy nie ma
    nic wspólnego z BTE poza przypadkiem, gdy obdarowany w wyniku storna będzie
    miał niedozwolony debet. Jak już to pojmiesz, to może odpisać.

    przyszłość/ Woody Allen

  • 107. Data: 2005-05-15 20:54:46
    Od: Tomasz <t...@p...fm>

    Poke wrote:

    > Masz klopoty z czytaniem? Czy nie napisalem wyraznie ze mialem dostac
    > przelew? I jeszcz jedno: wiesz... ja nie sprawdzam konta co 5 minut tylko
    > z niego korzystam.

    Nie martw się.
    Uderz szybko do Federacji Konsumentów z prośbą o prawną poradę.

    Tomek