  • Data: 2002-04-07 15:23:46
    Temat: Re: pierwsze konto bankowe
    Od: "Szymon" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jaco" <jaco@alphaSPAM___PREECZ.net.pl> napisał w wiadomości
    news:a8pb1e$98p$1@news.onet.pl...

    > Dla jednych kiepsko, dla innych bezpiecznie. :)

    Myslisz sie. Karte mam do ekonta. Wieksze sumy trzymam na emax. Normalnie na
    ekoncie mam 100zl i licze sie z ich utrata na wypadek kradziezy karty. Moje
    zakupy przecietne to 30-40zl, wiec jest OK.
    Zdarzylo mi sie natomiast jechac na uczelnie w sobote. Nie wiedzialem czy
    kasa jest czynna czy nie, wiec zamiast wybrac 1500zl (oplata za semestr)
    wolalem wziac karte. Gdyby byla czynna to bankomat Euronetu jest 50m od
    uczelni. Gdyby nie - nie musze sie bawic w ponowne przelewy do mBanku, bo
    gotowka "niestrawiona". problem w tym, ze to 1000zl okazalo sie za male.

    Zależy kto jakie ma
    > potrzeby. W praktyce tylko raz zdażyło mi się wykorzystać cały limit. Jak
    > robisz większe zakupy to limit przy płatnosciach kartą wynosi 5000.

    Tak i jest wystarczajacy.

    Większą
    > gotówkę wolę przelać do marmurka i odebrać w kasie.

    Wieksza niz 1000... gdybym tak zrobil to w przypadku zamknietej kasy
    stracilbym procenty za kilka dni i jechal w pociagu z gotowka. Przyklad jest
    jak najbardziej prawdziwy - zadna teoria.

    pzdr