  • Data: 2002-04-06 12:31:05
    Temat: Re: pierwsze konto bankowe
    Od: Justyna Biała <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 5 Apr 2002 18:27:48 +0200, Jaco <jaco@alphaSPAM___PREECZ.net.pl> wrote:
    > Ten bank ma jedną główną zaletę. Jego bankomaty są wszędzie, więcej zalet w
    > porównaniu z innymi bankami nie widac za bardzo ale wszystko zależy jakie
    > się ma wymagania :). Oddział internetowy Pekao rzeczwiście byłby dobrym
    > rozwiązaniem jako sposób na uniknięcie kolejek.

    Właśnie to jest druga po mBanku rozważana przeze mnie możliwość.

    > Ja osobiście praktykuję model Pekao SA (dla jego sieci bankomatów) + mBank
    > (dla wysokich odsetek i dużej funkcjonalności)

    No tak, ale ty pewnie masz regularne konto w PKO SA, a ja na takie raczej nie
    mam co liczyć.

    > Znając numer konta nic nie zrobi. Co najwyżej może na nie przelać pieniążki
    >:))
    > Chodziło ci pewnie o numer karty płatniczej.

    Tak, dobrze mówisz, chodziło o to co umożliwa wyciąganie pieniędzy przez np.
    nieuczciwy sklep.

    > Z resztą nie masz co się na razie tym przejmować bo niewiele banków daje od
    > razu karty wypukłe tzn takie którymi można ew. płacić w intenecie (takie jak
    > Visa Classic i Mastercard), szczególnie gdy wpływy na konto są nieregularne.
    > Przeważnie na początek dostaniesz Maestro lub Visę Electron a nimi można
    > płacić tylko w sklepach i to tych wyposażonych w elektroniczne terminale (w
    > tej chwili większość sklepów).

    No dobrze, więc co będę musiała zrobić, aby otrzymać kartę "wypukłą"?
    Czym się różni karta Mastero od Visa Elektron? Są do różnych bankomatów?

    pozdrawiam
    nell

    --
    eounicorn - Escape of the Unicorn