  • Data: 2002-04-06 12:25:17
    Temat: Re: pierwsze konto bankowe
    Od: Justyna Biała <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 4 Apr 2002 16:22:24 +0200, Wanias <w...@t...USUN_BO_SPAMUJApl> wrote:
    > Najtaniej chyba wychodzi Inteligo, bo jego kartą Visa Electron możesz płacić
    > w necie.

    Ale ktoś pisał, że Inteligo wycofało się z bezprowizyjnych bankomatów...
    Więc jak to jest z ta opłacalnością?

    > U mnie tandem Lukas+mBank chodził wiele miesięcy przy stanie
    > kont ok. 2zł.

    Poczekaj, ale to musi być tak, że część pieniędzy trzymasz tu a część tu, więc
    jeśli ci firma, w której pracujesz wypłaca ci pensję na jedno konto, to ty dajmy
    na to połowę zaraz przerzucasz na drugie, aby być bezpiecznym, czy tak?

    Swoja drogą, jak często się zdarza, że jakiś bank (zwłaszcza internetowy)
    zwyczajnie pada i już nie da się odzyskać kasy?

    pozdrowienia
    nell
    --
    eounicorn - Escape of the Unicorn