  • Data: 2002-04-05 14:43:38
    Temat: Re: pierwsze konto bankowe
    Od: "RURB" <r...@s...cz> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Justyna Biała" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:slrnaar9k2.10o.nell@darkstar.land...
    > Konto mi jest potrzebne do rozliczeń z moimi pracodawcami.

    Pomyśl o kosztach prowadzenia rachunku i wypłacaniu pieniędzy (bliskość
    bezprowizyjnego bankomatu lub bezprowizyjne wypłaty w kasie). Nie za
    wszystko da się zapłacić kartą - no może się mylę, w Białymstoku byłem z
    pięć lat temu :).

    > Poza tym kusza mnei zakupy online, a często tam jest potrzebna odpowiednia
    karta.
    > No i nie lubię stac w kolejkach.
    > Więc może mBank, czy jest jakis lepszy wirtualny bank w okolicy :)?

    Z czysto wirtualnych to może poza mBankiem jeszcze Inteligo (chociaż nie ma
    darmowych bankomatów i wprowadzili opłaty), ale może jakiś wirtualny oddział
    marumrka np. Lukasa, Pekao sa, PKO BP, Fortisa, BGŻ itd. (kolejność nic nie
    oznacza).

    > ps. swoją drogą, może to naprawdę ma coś w sobie seksownego...? ;-)

    Ktoś niedawno pisał, że jak wyjmuje AmEx-a to wszystkie dziewczyny jego ;-)

    Robert