  • 11. Data: 2005-07-30 18:13:15
    Temat: Re: pewien bank - ale się ubawiłem ;)
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    PshemeK napisał(a):

    > Może ktoś potwierdzić albo zaprzeczyć i/lub wskazać link do TOiP PKO BP?

    http://groups.google.pl/group/pl.biznes.banki/browse
    _thread/thread/eb41e70406c4bf73/a1e64973dc9d7980?lnk
    =st&q=Poszukiwanie+rachunk%C3%B3w+bankowych+na+nazwi
    sko&rnum=1&hl=pl

  • 12. Data: 2005-07-30 18:16:55
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Adam Iganowicz napisał(a):

    > znacie jeszcze jakieś inne banki w tym kraju które mają tak wspaniałe
    > pomysły? ;)

    Wiele innych.

  • 13. Data: 2005-07-30 18:17:17
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    MarekZ napisał(a):

    > Ja znam podobny. Multibank. Sprawdzenie salda karty kredytowej we
    > wlasnym bankomacie - 1 zł. Sprawdzac salda Multikonta karta debetowa nie
    > probowalem, nie wiem czy w ogole jest dostepna taka opcja.

    Nie żebym się czepiał, ale Multi nie ma własnych bankomatów. :-)

  • 14. Data: 2005-07-30 18:19:22
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJ.info>
    napisał w wiadomości news:dcgg7c$s05$2@news.elsat.net.pl...

    > Nie żebym się czepiał, ale Multi nie ma własnych bankomatów. :-)

    No ale te Euronety w ich oddzialach to tak jakby i Euronety i wlasne,
    nie ? :-)

    marekz

  • 15. Data: 2005-07-30 18:21:00
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "MarekZ" <m...@w...irc.pl> napisał w wiadomości

    > No ale te Euronety w ich oddzialach to tak jakby i Euronety i
    > wlasne, nie ? :-)

    Nie zebym sie czepial, ale wiem, ze to nie oddzialy. To CUF-y. ;-P

    marekz

  • 16. Data: 2005-07-31 10:16:03
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-07-30 18:38 PshemeK napisał(a):

    > no więc właśnie. Tak jak pisałem wcześniej wydaje mi się, że Pani
    > Kasjerka z Pewnego Oddziału błednie zinterpretowała ten punkt ....

    Ale zinterpretowała jak jest napisane. Nic nie ma o postępowaniu
    spadkowym. Jeśli tak jest, to znaczy, że punkt jest źle zapisany.
    w.

    --
    http://members.chello.pl/e.szweicer/

  • 17. Data: 2005-07-31 10:23:24
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Wojtek Szweicer napisał(a):

    > Ale zinterpretowała jak jest napisane. Nic nie ma o postępowaniu
    > spadkowym. Jeśli tak jest, to znaczy, że punkt jest źle zapisany.

    Być może. Ale zauważ, że w/g tego zapisu - każde zapytanie klienta o
    saldo na swoim rachunku winno kosztować 10 PLN.

    Musze się w końcu zmusić i wypytać parę osób w PKO BP o wykładnię.

  • 18. Data: 2005-07-31 18:33:01
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info> wrote:

    > Nie żebym się czepiał, ale Multi nie ma własnych bankomatów. :-)

    Ma. Zajrzyj do TOiP.

  • 19. Data: 2005-07-31 21:40:05
    Od: Miroo <USUN_DUZE_LITERYmiroo75@REMOVE_CAPITAL_LETTERSo2.pl>

    Dnia Sat, 30 Jul 2005 15:15:33 +0200, PshemeK napisał(a):

    > W praktyce wygląda to tak : podchodzi do kasy klient i mówi, że chciałby
    > wypłacić pewną sumę pieniędzy, i podaje dowód. Pani Kasjerka bierze
    > dowód, szuka nr rachunku i kasuje za to prowizję 10 PLN.
    > Widziałem. Wyśmiałem.

    Żona ma tam konto, wypłacaliśmy na dowód, nic nie
    skasowali za to.

    Pozdrawiam
    Miroo

  • 20. Data: 2005-08-01 07:54:59
    Od: "Adam Iganowicz" <i...@w...pl.won.ze.spamem>

    Użytkownik "Tomasz Dryjanski"
    > konta

    > Nie. Ale powiem o jeszcze jednej rzeczy która mnie ubawiła.
    > Otóż w Eurobanku nie można prowadzić subkonta w Euro. :))

    ale najlepsze jest to że sprawdzenie salda konta we wpłatomacie który stoi
    tuż obok bankomatu jest już zupełnie bezpłatne ;)
    założę się że 99% ludzi sprawdza saldo tam gdzie ewentualnie będzie
    wypłacało od razu pieniądze i nieświadomych kasuje się w ten sposób po
    złotóweczce, no i ziarnko do ziarnka...
    a w razie gdyby co no to "ale oso chozzii? przecież we wpłatomacie jest
    bezpłatnie" ;)

    AI