  • 1. Data: 2005-07-30 08:56:42
    Temat: Czy da sie negocjowac zmiane warunkow kredytu juz po jego zaciagnieciu?
    Od: "Igor" <i...@p...onet.pl>

    Witam!

    Kilka miesiecy temu wzialem kredyt w BPH na zakup mieszkania w wysokosci 65
    000 CHF. Kredyt byl brany za posrednictwem Expandera. Oprocentowanie wynosi
    3,11 w skali roku. Niedawno zlozono mi oferte przez przedstawiciela BPH Bank
    hipoteczny SA w Warszawie(to nie to samo co BPH w ktorym mam kredyt)
    dotyczaca wykupienia mojego kredytu, oraz jego splaty na znacznie lepszych
    warunkach tj. oprocentowanie 1,5% w skali roku. Niestety jak wiadomo tego
    typu zmiana wiaze sie z ponownym oplaceniem prowizji. Ni mniej ta oferta
    podsunela mi mysl, aby sprobowac wynegocjowac lepsze oprocentowanie, na
    szali stawiajac rezygnacje tzn. wplacic calą kwotę korzystając z oferty
    którą właśnie mi złożono. W zw. z tym pytanie.. Czy komus z was udalo sie
    uzyskac lepsze waruki (dotyczace oprocentowania) juz po jego uzyskaniu?
    Jezeli tak, to jakich argumentow uzywaliscie?
    Pozdrawiam serdecznie

    Igi

  • 2. Data: 2005-07-30 09:44:50
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    Czy komus z was udalo sie
    > uzyskac lepsze waruki (dotyczace oprocentowania) juz po jego uzyskaniu?
    > Jezeli tak, to jakich argumentow uzywaliscie?
    > Pozdrawiam serdecznie

    Jest to możliwe. Argument - spłata kredytu

    Darek

  • 3. Data: 2005-07-30 10:33:41
    Od: Dart <w...@w...pltousun>

    Czy komus z was udalo sie
    > uzyskac lepsze waruki (dotyczace oprocentowania) juz po jego uzyskaniu?
    > Jezeli tak, to jakich argumentow uzywaliscie?

    W ub. roku oswiadczylem GE ze warunki kredytu mi nie odpowiadaja i że
    jesli nie zmienią oprocentowania to skorzystam zpromocji innego banku i
    spłace ich kredyt nowy.

    Negocjowałem z nimi przez Expandera.
    Dostałem obniżkę stopy kredytu 0.5 % !

    Dart