  • 1. Data: 2005-07-30 13:02:29
    Temat: pewien bank - ale się ubawiłem ;)
    Od: "Adam Iganowicz" <i...@w...pl.won.ze.spamem>

    Pytanie: jak nazwać bank, który każe sobie płacić za sprawdzenie stanu konta
    we WŁASNYM bankomacie?
    Odp: taki bank to eurobank...

    znacie jeszcze jakieś inne banki w tym kraju które mają tak wspaniałe
    pomysły? ;)

    AI

  • 2. Data: 2005-07-30 13:12:27
    Temat: Re: pewien bank - ale się ubawiłem ;)
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Adam Iganowicz" <i...@w...pl.won.ze.spamem> napisał w
    wiadomości news:dcftp5$ci5$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > stanu konta we WŁASNYM bankomacie?
    > Odp: taki bank to eurobank...
    >
    > znacie jeszcze jakieś inne banki w tym kraju które mają tak

    Ja znam podobny. Multibank. Sprawdzenie salda karty kredytowej we
    wlasnym bankomacie - 1 zł. Sprawdzac salda Multikonta karta debetowa
    nie probowalem, nie wiem czy w ogole jest dostepna taka opcja.

    marekz

  • 3. Data: 2005-07-30 13:15:33
    Od: PshemeK <p...@o...pl>

    Adam Iganowicz napisał(a):

    > znacie jeszcze jakieś inne banki w tym kraju które mają tak wspaniałe
    > pomysły? ;)

    Bank PKO BP każe sobie płacić za znalezienie numeru rach na podstawie
    dokumentu tożsamości (przynajmniej wg jednej Pani Kasjerki w Pewnym
    Oddziale). Dychę.
    W praktyce wygląda to tak : podchodzi do kasy klient i mówi, że chciałby
    wypłacić pewną sumę pieniędzy, i podaje dowód. Pani Kasjerka bierze
    dowód, szuka nr rachunku i kasuje za to prowizję 10 PLN.
    Widziałem. Wyśmiałem.

    Tylko nie znalazłem nigdzie TOiP tego banku, w związku z czym nie wiem,
    czy taka prowizja rzeczywiście istnieje, czy jest była to może błędna
    interpretacja jakiegoś innego zapisu w TOiP przez Panią Kasjerkę w
    Pewnym Oddziale.

    Może ktoś potwierdzić albo zaprzeczyć i/lub wskazać link do TOiP PKO BP?

    Pozdrawiam

    PshemeK

  • 4. Data: 2005-07-30 13:17:30
    Od: "Tomasz Dryjanski" <t...@h...com>

> [...]
    > we WŁASNYM bankomacie?
    > Odp: taki bank to eurobank...
    >
    > znacie jeszcze jakieś inne banki w tym kraju które mają tak wspaniałe

    Nie. Ale powiem o jeszcze jednej rzeczy która mnie ubawiła.
    Otóż w Eurobanku nie można prowadzić subkonta w Euro. :))

    T. D.

  • 5. Data: 2005-07-30 14:10:50
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 30 Jul 2005 15:17:30 +0200, "Tomasz Dryjanski"
    <t...@h...com> wklepał(-a):

    >Nie. Ale powiem o jeszcze jednej rzeczy która mnie ubawiła.
    >Otóż w Eurobanku nie można prowadzić subkonta w Euro. :))

    Można. W greckim Eurobanku. :-P

  • 6. Data: 2005-07-30 14:30:57
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    W odpowiedzi na wypowiedź <news:dcftp5$ci5$1@inews.gazeta.pl> autorstwa
    niejakiego Adam Iganowicz wyjaśniam co następuje:

    > znacie jeszcze jakieś inne banki w tym kraju które mają tak wspaniałe
    > pomysły? ;)

    Hmm ostatnio widziałem ogłoszenie spółdzielni na drzwiach jakiegoś
    bloku, że bank, gdzie prowadzą rachunek wprowadza prowizje od wpłaty na
    własne konto. No i zachęcali spółdzielców do odwiedzin w kasie ;-)

    --
    Olgierd
    o...@j...org ||| gg: 3657597 |||

  • 7. Data: 2005-07-30 15:22:16
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    PshemeK wrote:

    > Tylko nie znalazłem nigdzie TOiP tego banku

    Zacznij od www.pkobp.pl
    http://www.pkobp.pl/index.php/id=op_m1/submn=op_m1/z
    one=-1/section=ogol

  • 8. Data: 2005-07-30 16:25:34
    Od: PshemeK <p...@o...pl>

    Bogdan B. napisał(a):

    > Zacznij od www.pkobp.pl
    > http://www.pkobp.pl/index.php/id=op_m1/submn=op_m1/z
    one=-1/section=ogol

    Dzięki.
    Znalazłem taki zapis :

    Dział VII. Różne usługi i operacje wykonywane na rzecz osób fizycznych

    Pkt. 4 Poszukiwanie rachunków bankowych na nazwisko jednej osoby
    (ustalenie numeru konta) i / lub udzielenie informacji o wkładach na
    tych rachunkach w każdym oddziale PKO BP SA 10,00 zł.

    Czyli tak jak pisałem. Dychacz za "ustalenie numeru konta". Więc jeśli
    nie znasz swojego 26-cyfrowego numeru konta/nie masz gdzieś zapisanego,
    to za każdym razem jak będziesz chciał coś załatwić w kasie, PKO BP
    skasuje Cię na 10 zł.

    Fajnie, nie ?

    Pozdrawiam,

    PshemeK

  • 9. Data: 2005-07-30 16:30:18
    Od: "Dawidek ||gazeta pl" <c...@i...tlen.pl>

> [...]
    > każdym razem jak będziesz chciał coś załatwić w kasie, PKO BP skasuje Cię

    AFAIR nie ojciej zawsze podaje aby dowód i ani azu go nie skroili. Kiedys
    slyszalem ze dotyczy to poszukiwania kont np. do postepowania spadkowego
    /konkretnie do wyplaty kosztów pogrzebu/

    Dawidek

  • 10. Data: 2005-07-30 16:38:29
    Od: PshemeK <p...@o...pl>

    Dawidek ||gazeta pl napisał(a):

> [...]
    > slyszalem ze dotyczy to poszukiwania kont np. do postepowania spadkowego
    > /konkretnie do wyplaty kosztów pogrzebu/

    no więc właśnie. Tak jak pisałem wcześniej wydaje mi się, że Pani
    Kasjerka z Pewnego Oddziału błednie zinterpretowała ten punkt ....

    Pozdrawiam.

    PshemeK