  • 1. Data: 2005-07-30 14:06:36
    Temat: [INTELIGO] zlecenia stale
    Od: "LECH DUBROWSKI" <l...@p...onet.pl>

    Ktorym elixirem ida z niego zlecenia stale?

    Leszek

  • 2. Data: 2005-07-31 13:33:14
    Temat: Re: [INTELIGO] zlecenia stale
    Od: "Qlfon" <r...@l...pl>

    pierwszym (8:00)

  • 3. Data: 2005-07-31 13:55:33
    Od: "LECH DUBROWSKI" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Qlfon"

    > pierwszym (8:00)

    Tak myslalem, ale zauwazylem ze po polaczeniu INTELIGO z PKO BP SA nastapilo
    znaczne wydluzenie procesu aktualizacji danych prezentowanych na stronach
    nalezacych do wlascicieli kont w tym banku i czasami wykazywany jest na nich
    debet, ktorego nie ma.

    Leszek

  • 4. Data: 2005-07-31 15:22:22
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    LECH DUBROWSKI napisał(a):

> [...]
    > nalezacych do wlascicieli kont w tym banku i czasami wykazywany jest na nich

    Jaśniej proszę.

  • 5. Data: 2005-07-31 16:21:20
    Od: " " <k...@W...gazeta.pl>

    Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info> napisał(a):

    > Jaśniej proszę.

    A może masz PKO Inteligo...??

  • 6. Data: 2005-08-01 05:42:32
    Od: "LECH DUBROWSKI" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik <k...@W...gazeta.pl>

    > A może masz PKO Inteligo...??

    W INTELIGO mam 2 konta. Jedno zalozylem przed polaczeniem INTELIGO z
    oddzialem elektronicznym PKO BP w Bydgoszczy, drugie to e-superkonto
    przeniesione tam po polaczeniu tych bankow.

    Konto zalozone bezposrednio w INTELIGO jest obecnie kontem glownym.

    Leszek

  • 7. Data: 2005-08-01 17:49:25
    Od: "Qlfon" <r...@l...pl>

    Użytkownik "LECH DUBROWSKI" <l...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:dcilf5$a87$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
    > prezentowanych na stronach nalezacych do wlascicieli kont w tym banku
    > i czasami wykazywany jest na nich debet, ktorego nie ma.

    a może chodzi Ci o moment rozliczenia transakcji kartowych? wtedy
    faktycznie przez jakieś kilkanaśnie minut możesz widzieć środki dostępne
    na minusie. sprawdź następnym razem, czy nie jest tak, że na historii
    rachunku masz już obciążenie na kwotę transakcji, a w zablokowanych
    środkach ona cały czas widnieje.

    pozdrawiam

  • 8. Data: 2005-08-02 07:42:14
    Od: "LECH DUBROWSKI" <l...@p...onet.pl>

    > a może chodzi Ci o moment rozliczenia transakcji kartowych?

    Tak, wlasnie w tej chwili jest taka sytuacja.

    > sprawdź następnym razem, czy nie jest tak, że na historii rachunku masz
    > już obciążenie na kwotę transakcji, a w zablokowanych środkach ona cały
    > czas widnieje.

    Dzis to sprawdze, ale chyba jeszcze nigdy taka sytuacja nie miala miejsca

    Leszek

  • 9. Data: 2005-08-02 09:12:24
    Od: "LECH DUBROWSKI" <l...@p...onet.pl>

    Trwalo to do tej pory ale w koncu system skompensowal wszystkie rozliczenia.

    Leszek