  • 1. Data: 2003-01-10 21:41:57
    Temat: pekao24.pl - kicha
    Od: Nicek <n...@g...pl>

    Bez przerwy coś się kaszani. Przede wszyskim serwis nie działa tak jak
    powinien w mojej przeglądarce Netscape 4.79. Poza tym o 22:00
    zamykają... ROTFL. Zdaża się też, że nie można się zalogować też w ciągu
    dnia. Strony ładują się wolno. Aby wydrukować potwierdzenie przelewu
    ktrzeba mieć zainstalowanego Acrobat Readera co najmniej 5. To tylko
    podstawowe sprawy. Do szczegółów dojedziemy jak te podstawowe zaczną
    działać.

  • 2. Data: 2003-01-11 07:39:10
    Temat: Re: pekao24.pl - kicha
    Od: "Piotr W" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Nicek" <n...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Bez przerwy coś się kaszani. Przede wszyskim serwis nie działa tak jak
    > powinien w mojej przeglądarce Netscape 4.79.

    napisałeś dobrze : "w mojej"

    > Poza tym o 22:00
    > zamykają... ROTFL.

    ??????

    > Zdaża się też, że nie można się zalogować też w ciągu
    > dnia. Strony ładują się wolno.

    u mnie OK

    > Aby wydrukować potwierdzenie przelewu
    > ktrzeba mieć zainstalowanego Acrobat Readera co najmniej 5. To tylko
    > podstawowe sprawy. Do szczegółów dojedziemy jak te podstawowe zaczną
    > działać.

    jakiego acroreadera , po co Ci to

    przybywa niezadowolonych z życia ,
    anie z banku :-((((

    --
    Piotr W.
    t...@p...onet.pl

  • 3. Data: 2003-01-11 11:55:45
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "Piotr W" <t...@p...onet.pl> wrote in news:avohsu$fm6$1@news.tpi.pl:

    /ciach.../

    > ??????

    Rowniez dla mnie to jakis idiotyzm. Korzystam z Telepekao24 ponad 2 lata i jakos nie
    zauwazylem, zeby "zamykali"...

    > jakiego acroreadera , po co Ci to

    Chyba Twojemu przedmowcy cos sie pomylilo z Inteligo.

    Wojtek

  • 4. Data: 2003-01-11 12:24:29
    Od: k...@w...pl

    > Rowniez dla mnie to jakis idiotyzm. Korzystam z Telepekao24 ponad 2 lata i
    jakos nie
    > zauwazylem, zeby "zamykali"...
    >
    > Wojtek

    A Ty pomyliłeś Telepekao24 (związane z EurokontemWWW) z nową usługą Pekao24
    wdrażaną w Pekao SA od 2-3 miesięcy. W tej chwili dostęp do tej usługi mają
    klienci tylko 5-6 oddziałów banku w Warszawie - poza Warszawą nikt :-((

  • 5. Data: 2003-01-11 12:50:03
    Od: Nicek <n...@g...pl>

    Piotr W wrote:

    > Użytkownik "Nicek" <n...@g...pl> napisał w wiadomości
    > napisałeś dobrze : "w mojej"

    Czy chcesz przez to powiedzieć, że też używasz Netscape 4.79 i działa Co
    ok?

    > ??????

    Wyjaśniam: po godzinie 22:00 nie można skorzystać z serwisu.

    > u mnie OK

    > jakiego acroreadera,

    Adobe Acrobat Readera. Już pisałem.

    > po co Ci to

    Jest konieczny aby wydrukować np. historię rachunku. I to w wersji co
    najmniej 5.0. Też uważam, że to idiotyzm.

    > przybywa niezadowolonych z życia ,
    > anie z banku :-((((

    Czy możesz podrkęcić jasność wypowiedzi?

    P.S. Chyba nie zuważyłeś, że piszesz o innym serwisie. Ja piszę o
    http://www.pekao24.pl/ - masz tam konto? Bo wydaje mi się, że nie.

  • 6. Data: 2003-01-11 13:36:03
    Od: Nicek <n...@g...pl>

    To ciekawe, bo http://www.pekao24.pl/ działa od 2 miesięcy.

    > Chyba Twojemu przedmowcy cos sie pomylilo z Inteligo.

    Chyba raczej na pewno nie ponieważ nie ma on konta w Inteligo. Ale
    wygląda mi na to, że Ty nie masz dla odmiany konta w
    http://www.pekao24.pl/ i chyba Ci się pomyliło z
    http://www.pekao24.com.pl/

  • 7. Data: 2003-01-11 13:40:04
    Od: "Piotr W" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Nicek" <n...@g...pl> napisał
    > Czy chcesz przez to powiedzieć, że też używasz Netscape 4.79 i działa Co
    > ok?

    - ciach -

    wsjo jasne
    użuwasz dostępu via i-net do normalego konta :-)
    i chciałbyś mieć wszystkie funkcje kont CBE

    niestety znając PEKAO chyba się nie doczekasz
    właśnie zamykam Eurokontu Busines

    > P.S. Chyba nie zuważyłeś, że piszesz o innym serwisie. Ja piszę o
    > http://www.pekao24.pl/ - masz tam konto? Bo wydaje mi się, że nie.

    właśnie zamykam Eurokontu Busines
    pozostaję tylko przy Telepekao24
    ( z tego moja pomyłka )

    --
    Piotr W.
    t...@p...onet.pl

  • 8. Data: 2003-01-11 17:36:08
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    Nicek <n...@g...pl> wrote in news:3E201DC3.836220BF@gazeta.pl:

    [national chars removed]

    /ciach.../

    > Chyba raczej na pewno nie poniewaz nie ma on konta w Inteligo. Ale
    > wyglada mi na to, ze Ty nie masz dla odmiany konta w
    > http://www.pekao24.pl/

    Fakt, zapomnialem, ze Pekao zaczelo prowadzic obsluge pozostalych Eurokont przez
    Internet.

    Wojtek

  • 9. Data: 2003-01-11 17:37:36
    Od: Nicek <n...@g...pl>

    Piotr W wrote:

    > Użytkownik "Nicek" <n...@g...pl> napisał
    > wsjo jasne
    > użuwasz dostępu via i-net do normalego konta :-)
    > i chciałbyś mieć wszystkie funkcje kont CBE

    Nie wiem jakie są funkcje CBE, bo nie korzystam. Ty nie wiesz jakie są
    funkcje pekao24.pl bo nie masz tam konta. A ja bym chciał, żeby
    pekao24.pl działało tak jak powinno nie tylko w IE 666, którego nie
    posiadam, ale także w Netscape 4.79, którego używam na codzień oraz
    zgodnie z nazwą przez 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu, a nie od 9 do
    22. Wydaje mi się, że od pierwszej wiadomości w tym wątku jasno
    napisałem o co mi chodzi, ale Ty jakoś okropnie kombinujesz zamiast
    przeczytać ze zrozumieniem co jest napisane.

    > niestety znając PEKAO chyba się nie doczekasz

    Co masz na myśli?

  • 10. Data: 2003-01-11 23:19:30
    Od: "Piotr W" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Nicek" <n...@g...pl> napisał
    > Nie wiem jakie są funkcje CBE, bo nie korzystam. Ty nie wiesz jakie są
    > funkcje pekao24.pl bo nie masz tam konta.

    OK

    > zgodnie z nazwą przez 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu, a nie od 9 do
    > 22.

    serwis jest oparty o marmurach :-(
    a do tego to są cały czas testy !!!!

    > Ty jakoś okropnie kombinujesz zamiast
    > przeczytać ze zrozumieniem co jest napisane.

    przecież już się przyznałem do ...

    > Co masz na myśli?

    w marmurach jest coraz bardziej $#@#$%%$#
    nie tak dawno bo w dniu 07.01.2003
    zniknęło mi z Eurokonta Busines 150 ZLN

    ZNIKNĘŁO bo wysłali jeden przelew podwójnie

    i to ma być lepsza obsługa ?

    Jeżeli jesteś tak przywiązany ( nie ukrywam - ja też ) do PEKAO S.A.
    to polecam telepeko24
    mam 1.5 roku i ... nie klnę

    --
    Piotr W.