  • 1. Data: 2003-01-10 20:27:33
    Temat: Telepekao24 - problemy z polaczeniem
    Od: "Kazimierz" <g...@r...mm.pl>

    Witam.

    Nie moge sie zalogowac przez adres http://ewww.pl - nawet strona sie nie
    otwiera. Logowalem sie kilka dni temu i wszystko bylo ok a dzisiaj klapa.
    Probuje co jakis czas od godziny ok. 10.00. Na 0 801 mowia, ze u nich sie
    otwiera. A u Was dziala?
    10 stycznia 2003, 21:27

    Pozdrowienia.
    Kazimierz

  • 2. Data: 2003-01-10 21:16:47
    Temat: Re: Telepekao24 - problemy z polaczeniem
    Od: "Piotr W" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kazimierz" <g...@r...mm.pl> napisał

> [...]
    > Probuje co jakis czas od godziny ok. 10.00. Na 0 801 mowia, ze u nich sie

    po południu było OK
    teraz nie ma problemu 10.01.2003 , 22.15

    --
    Piotr W.
    t...@p...onet.pl

  • 3. Data: 2003-01-10 22:36:45
    Od: Nicek <n...@g...pl>

    Kazimierz wrote:

> [...]
    > Probuje co jakis czas od godziny ok. 10.00. Na 0 801 mowia, ze u nich sie

    Nie wiem, czy to ma związek, ale dziś rano nie mogłem się zalogować do
    http://www.pekao24.pl/ Też twierdzili, że u nich działa.

  • 4. Data: 2003-01-11 11:06:31
    Od: "Kazimierz" <g...@r...mm.pl>

    Użytkownik "Nicek" <n...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Nie wiem, czy to ma związek, ale dziś rano nie mogłem się zalogować do
    > http://www.pekao24.pl/ Też twierdzili, że u nich działa.

    U mnie http://www.pekao24.pl/ dziala, ale to jest co innego. Problem z
    polaczeniem z http://ewww.pl lezy chyba w tym, ze nie lacze sie z sieci
    TPSA. Ale co to ma mnie obchodzic? Ja chce miec dostep do rachunku. Problem
    lezy prawdopodobnie na styku moj provider - TPSA. Sprawdzalem przed chwila u
    znajomego na SDI i dziala bez problemu.

    Kazimierz

  • 5. Data: 2003-01-12 22:55:07
    Od: "Kret" <w...@f...onet.pl>

    witam, wszystko działa jak trzeba. Ale chciałem zwrócić uwagę na jedno -
    pekao24 (www.pekao24.pl) to nie to samo co telepekao24 (www.ewww.pl) Może
    spróbuj bezpośrednio https://ewww.pekao24.pl/ib/signon/Home.asp
    pzdr