    From: Nicek <n...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: pekao24.pl - kicha
    Date: Sat, 11 Jan 2003 13:50:03 +0100

    Piotr W wrote:

    > Użytkownik "Nicek" <n...@g...pl> napisał w wiadomości
    > napisałeś dobrze : "w mojej"

    Czy chcesz przez to powiedzieć, że też używasz Netscape 4.79 i działa Co
    ok?

    > ??????

    Wyjaśniam: po godzinie 22:00 nie można skorzystać z serwisu.

    > u mnie OK

    > jakiego acroreadera,

    Adobe Acrobat Readera. Już pisałem.

    > po co Ci to

    Jest konieczny aby wydrukować np. historię rachunku. I to w wersji co
    najmniej 5.0. Też uważam, że to idiotyzm.

    > przybywa niezadowolonych z życia ,
    > anie z banku :-((((

    Czy możesz podrkęcić jasność wypowiedzi?

    P.S. Chyba nie zuważyłeś, że piszesz o innym serwisie. Ja piszę o
    http://www.pekao24.pl/ - masz tam konto? Bo wydaje mi się, że nie.