  • 1. Data: 2003-01-10 21:16:40
    Temat: Millenium-dobrzy naciagacze
    Od: "V.A." <g...@g...pl.NOSPAM>

    Przestrzegam przed posiadaniem konta w banku Millenium. Rowno ciagna z konta
    co sie da. Zalozylem u nich ROR i teraz miesiecznie samych oplat wychodzi
    prawie 20zl. za kazde wyjecie forsy z bankomatu 1zl i to z ich bankomatu. Od
    kasiera to chyba wrecz 5zl, wydruk z bankomatu 50gr. Od razu zalozyli mi
    jakies ubezpieczenie karty za 2zl miesiecznie. ba, po miesiacu jak sie
    skapowalem zrezygnowalem z niego, a za miesiac ponownie mnie mimo to
    skasowali chyba liczac, ze moze sie uda. Ale juz szczytem bylo jak
    skonczyla mi sie lokata dolarowa, ktora u nich mialem i wyplacilem jakies
    groszowe odsetki w dolarach i policzyli mi za to 4zl. To juz normalne
    zlodziejstwo! Z bankomatu przeciez dolarow nie wyplace, zas bez oplaty
    generalnie wogole nie da sie u nich wyjac wlasnych pieniedzy. Odsetki
    naliczaja tragicznie male, ale oplaty maja juz chyba najwieksze ze
    wszystkich bankow, wiec nie polecam Millenium nikomu, kto nie chce
    otwierajac co miesiac koperte z wyciagiem przezywac szoku calej masy
    rozmaitych oplat.

  • 2. Data: 2003-01-10 22:32:37
    Temat: Re: Millenium-dobrzy naciagacze
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "V.A." <g...@g...pl.NOSPAM> napisał w wiadomości
> [...]
    > wszystkich bankow, wiec nie polecam Millenium nikomu, kto nie chce
    > otwierajac co miesiac koperte z wyciagiem przezywac szoku calej masy

    A to bardzo dziwne, bo ja jak likwidowalem lokate w DM to wyplacalem walute
    bez zadnych oplat. I nie widze takiej pozycji w TOiP. Tzreba bylo zadac
    pokazania takiej pozycji.

    Co do bankomatow - gotowke ze sciany biore tylko w sytuacjach awaryjnych i
    za granica (nikt nie daje takich warunkow - 3,50zl bez wzgledu na wysokosc
    wyplaty i dosc korzystne kursy walut). Po to mam konto w mBanku, zeby w
    kraju wyplacac kase za free. Moje wydatki w Millenium zamykaja sie
    maksymalnie w 6zlotych: 2zl za Bankolinie i 2 przelewy do mBanku - po 2zl
    kazdy (niekiedy tylko jeden).

    Trzeba korzystac z uslug bankowych z glowa - konto w Millennium idealnie
    nadaje sie jako dodatkowe do pary z kontem w mBanku: wplacam gotowke
    bezproblemowo (czyt. brak lub bardzo male kolejki), nastepnie za 2zl poprzez
    bankomat eliksirem do mBanku (kasa na drugi dzien).

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia
    l...@p...onet.pl

  • 3. Data: 2003-01-10 22:38:11
    Od: "V.A." <g...@g...pl.NOSPAM>

    > A to bardzo dziwne, bo ja jak likwidowalem lokate w DM to wyplacalem
    walute
    > bez zadnych oplat. I nie widze takiej pozycji w TOiP. Tzreba bylo zadac
    > pokazania takiej pozycji.

    Alez zrobilem raban i wyplata z kazdej lokaty jest platna!

  • 4. Data: 2003-01-11 17:21:41
    Od: Radoslaw Dabrowski <r...@f...pl>

    > Alez zrobilem raban i wyplata z kazdej lokaty jest platna!

    To nie wyplata z lokaty jest platna, tylko wyplata z konta. Kazda lokata w
    Millennium jest najpierw przelewana na Twoje konto (czy to calosc lokaty
    czy same odsetki), a potem mozesz juz wyplacic sobie co chcesz z konta.

    Jesli chciales wyplacic te grosze to juz Twoja sprawa, przeciez
    wiedziales, ze oplata za wyplate w banku kosztuje, trzeba bylo zostawicto
    na koncie (bez oplaty :-) ), wyplacic z dowolnego bankomatu Euronetu (za 1
    zl) lub przelac na inne konto (za 2 zl).

    Poza tym oplata za wyplate w banku to nie 5 zl , tylko 3 zl.

    Pozdrawiam
    Radek

  • 5. Data: 2003-01-11 17:29:52
    Od: "V.A." <g...@g...pl.NOSPAM>

    "Radoslaw Dabrowski" <r...@f...pl> wrote in message
    y.floraland.pl...

> [...]
    > zl) lub przelac na inne konto (za 2 zl).
    >
    > Poza tym oplata za wyplate w banku to nie 5 zl , tylko 3 zl.

    Co Ty mieszasz a nie wiesz? Mam lokate dolarowa w Millenium i po 2 latach
    naroslo $200 odsetek i te odsetki chcialem sobie wyjac co tez uczynilem w
    kasie banku Millenium gdzie wplacalem i zakladalem lokate za co pozniej
    skasowali mnie 4zl. Jak mialem wyplacic $200 w bankomacie?

  • 6. Data: 2003-01-11 18:42:20
    Od: Amnesiac <amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl>

    On Sat, 11 Jan 2003 18:29:52 +0100, "V.A." <g...@g...pl.NOSPAM>
    wrote:

> [...]
    >kasie banku Millenium gdzie wplacalem i zakladalem lokate za co pozniej
    >skasowali mnie 4zl. Jak mialem wyplacic $200 w bankomacie?

    A to ciekawe, bo ja niedawno wypłacałem $ 200 w kasie i nie potrącili
    mi nawet grosza prowizji. Cudu takiego dokonałem w kasie walutowej
    przy ul. Karowej. :-)

    --
    Amnesiac

  • 7. Data: 2003-01-11 19:10:50
    Od: "V.A." <g...@g...pl.NOSPAM>

    "Amnesiac" <amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl> wrote in message

    > A to ciekawe, bo ja niedawno wypłacałem $ 200 w kasie i nie potrącili
    > mi nawet grosza prowizji. Cudu takiego dokonałem w kasie walutowej
    > przy ul. Karowej. :-)

    No mi w kasie tez nie potracili. Dopiero po miesiacu przyszlo na wyciagu, bo
    sciagneli mi nie wiem czemu ale z ROR-u 4zl za wyplate dewiz.

  • 8. Data: 2003-01-11 19:29:55
    Od: Amnesiac <amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl>

    On Sat, 11 Jan 2003 20:10:50 +0100, "V.A." <g...@g...pl.NOSPAM>
    wrote:

    >No mi w kasie tez nie potracili. Dopiero po miesiacu przyszlo na wyciagu, bo
    >sciagneli mi nie wiem czemu ale z ROR-u 4zl za wyplate dewiz.

    A mi nie ściągnęli! Dziwy, nie?

    --
    Amnesiac

  • 9. Data: 2003-01-11 19:36:25
    Od: t...@o...pl

    > A mi nie ściągnęli! Dziwy, nie?
    >
    > --
    > Amnesiac

    Nie dziwy, tylko blad pracownika. W TOiP stoi jak byk: dostarczenie dewiz do
    wypłaty - 4 PLN. Czasem jednak pracownik zapomni jej pobrac :)))
    Oplata ta jest pobierana z podstawowego konta zlotowkowego. Zgadzam sie, ze to
    troche naciaganie klienta na koszty, ale mozna zawsze zrobic przewalutowanie i
    swoje USD czy tez EUR wyplacic w zlotowkach w bankomacie ( za zlotowke :) )

  • 10. Data: 2003-01-11 19:42:31
    Od: Amnesiac <amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl>

    On Sat, 11 Jan 2003 20:29:55 +0100, Amnesiac
    <amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl> wrote:

    >A mi nie ściągnęli! Dziwy, nie?

    Już załapałem o co chodzi. Millennium nie pobiera prowizji za wypłatę
    dewiz, tylko za *dostarczenie dewiz do wypłaty*. Zwykle trzeba 2 dni
    wcześniej zgłosić w oddziale chęć dokonanie takiej transakcji.
    Przyjemność taka kosztuje istotnie 4 zł. Pozycja ta jest
    wyszczególniona w top.

    Okazuje się jednak, że można to obejść i bohatersko obronić cztery
    ciężko zarobione złotówki. :-)) Należy w tym celu *nie zgłaszać
    dyspozycji dostarczenia dewiz*, tylko pójść do kasy walutowej BM,
    wystać swoje w kolejce i wypłacić dolaruchy bez prowizji (i bez
    konieczności wcześniejszego zgłaszania). :-))

    Pozdrawiam,
    --
    Amnesiac