  • Data: 2005-04-20 06:32:46
    Temat: Re: pekao24 historia, kb24 szczegóły operacji
    Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In message d42dfv$593$...@n...news.tpi.pl, Bartekk
    <bbartekk(spamwon]@tlen.pl> wrote:
    > dotąd nie miałem większych zastrzeżeń do tego systemu - moze nie
    > jestem zbyt wymagający...
    > ale właśnie się dowiedziałem na infolinii, że historia operacji na
    > koncie jest do podejrzenia tylko z ostatnich 2-3 miesięcy a reszta w
    > oddziale - wg mnie to sa jakies jaja - dyskow wiekszych na bazę nie
    > maja czy co?
    >
    > czy są jeszcze jakies serwisy internetowe banków z tak durną wadą?

    Poskarż się majlowo :)
    Jak zaczęło toto działać to nie było żadnych szczegółów
    operacji (w eurokoncie www były - np z którego bankomatu
    wypłącono pieniądze). Napisałem majla - i bęc! w krótkim
    czasie dodali! Ale jestem wpływowy, nie? ;)

    Aha, podobno w KB24 nie są dostępne szczegóły operacji.
    Czy to prawda? Czy ktoś wie dlaczego?
    A Pekao na wyciągach comiesięcznych jest bardzo lakoniczna
    informacja, natomiast na www dokładna. W KB24 podobno zupełnie
    przeciwnie - w wyciągu są szczegóły.

    Pozdrawiam
    Miroo