  • Data: 2005-04-21 06:42:42
    Temat: Re: pekao24 historia
    Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In message m...@d...localdomain, Krzysztof Halasa
    <k...@p...waw.pl> wrote:

    > Czyli kazdy klient generuje dziennie srednio 10 KB?
    > Baaardzo aktywni klienci. Zwlaszcza ze to jest srednia z kilku
    > milionow.

    Mnie to się wydaje, że więcej w bazie zajmują wszelkie operacje
    wewnątrzbankowe i międzybankowe niż same historie rachunków
    klientów. Zwłaszcza tych fizycznych/detalicznych.

    > Aktualizowac zapisy ksiegowe? One sa podobno nie do ruszenia? :-)

    Podejrzewam, że systemy bankowe mogą być zorganizowane na tyle
    różnych sposobów, że ciężko coś naprawdę wykluczyć :)
    Chodziło pewnie o dorzucanie nowych zapisów do już zarchiwizowanych,
    a nie zmianę istniejących. Chociaż były głosy na grupie o znikających
    zapisach błędnych z winy banku ;) Zresztą nie ruszanie zapisów
    księgowych to tylko teoria. W praktyce bywa bardzo różnie.

    > Wniosek bledny, i wyciagniety z blednych przeslanek. Moim zdaniem, im
    > lepszy system, tym historia rachunku dluzsza.
    > Albo raczej - dobry system, historia rachunku z wielu lat. Zly system,
    > krotsza.

    Może być inny wniosek.
    1. Im mniejszy bank tym tańszy i prostszy system mu wystarczy :)
    2. Im mniejszy bank tym taniej i łatwiej zmodernizować system

    Pozdrawiam
    Miroo